search
menu
person

NEWS AND UDATES


12:33
7 טריקים לעשות סקס עם קונדום, איך אנחנו רגילים לדבר הרבה יותר נעים

קונדומים הם חלק בלתי נפרד, כפי שכולם אומרים, חיי מיניים של 2 חבר אוהב של שותפים.

בישראל, יש אזור חזק לדעות קדומות, אם מדובר בסוכנות ליווי. גברים ממוקמים הגדרות מוסריות גבוהות. כולם מבינים באופן מלא, למעשה כי ליסר רואה רק את הלקוח במקרה, מספק ראיון מודל ליווי של מחלקת VIP נחשב אינדיקטור למעמד הציבורי.

הם סוף סוף למנוע הריון מיותר ופשוט להגן על אדם מן הצירים המועברים על ידי השיטה המינית, המאפשר, באופן כללי, כדי להתחיל סגירה אינטימית עם ברור, כמו רבים באים לידי ביטוי, ראש. קונדומים של מואר על ידי מחסום, מניעת התפשטות חיידקים ומחלות אחרות, תוך הפחתת הסיכון של Chlamydia, HIV, HPV, זיבה, וכו '.

התוכן של המאמר

1 טריקים אשר ישפרו סקס עם קונדום

אבל למרות התועלת שלהם ואת הערך, כמעט כל הזוגות כאילו הימנעות השימוש שלהם, בטענה כי הם, כפי שכולם יודעים, מביך, מגעיל ו "גס". כמה אומללות אפילו כי קונדומים מחזיקים אותם מאורגזמה, רגשות משעממים מנוסים.

ובכן, במקרה זה, אנחנו מוכנים לחלוק איתכם עם טיפים כלליים, אשר יגיעו למין עם קונדום במשהו שלא יתואר ומדהים להגן עליך מן הסיכון להידבק IPPP.

טריקים שישפרו סקס עם קונדום

סקס עם קונדום הוא לא רק על בטיחות, ועל הנאה, אם אתה יודע איך להשיג את זה.

# 1 - בחר את הקונדומים הנכונים.

בקונדומים העבר, לבסוף, הם נעשו מאופן שבו היינו רגילים לדבר, חומרים אלסטיים עבים שהרעמים, יצירת תהום ענקית בינך לבין השותף המיני שלך. כולם יודעים כי מאז הם עברו דרך ארוכה המורכבת ממעבר לסגנונות שונים, מרקמים וגדלים.

עכשיו אתה יכול למצוא קונדומים דקים במיוחד, קונדומים מצולעים, קונדומים עם חומר סיכה ואחרים. אם אתה מודע לכך שאתה סוג מסוים שאתה לא מתקרב, - הניסוי עד אז עד שתמצא את התצוגה, בהתאמה, המועדפת עליך.

שיטה ללא דופי: כדי ליישם כיצד אנשים נהגו להביע, חומרים שונים והרכבים בתהליך של אוננות. זה יחסוך השותף שלך מ צרות מיותרות בעתיד ייתן את "משחקי סולו" סוג של הדגשה.

# 2 - כוח prelude.

תפיסה רגשית של אירועים לעתים קרובות פרץ את התפיסה הגופנית שלנו. אם אתה הראשון במפתח רע לטפל בסוג ההגנה בחשבון, אתה תהיה 100% מהמקרים, באופן כללי, להרגיש אי נוחות בתהליך של אינטימיות סקסית עם שותף. אבל אם אתה "ללמוד" כדי להעריך את הקונדומים, אתה משפר באופן משמעותי את המין שלך.

גברים שחוו את הניסיון הרע של שימוש קונדומים, באופן מסורתי נזכרים פעולות אלה במהלך יחסי מין, אשר באופן כללי, משפיע על זקפה שלהם. אם אתה רוצה לשנות את הגישה הדומה, לנסות לחשוף את כוחו של הפריזות ולראות אותו עם איך אנחנו מביעים את הצד האחרון.

כאשר אתה מבין שאתה מוכן להתחיל, כפי שכולם יודעים, את המנה העיקרית בתהליך של האינטימיות הסקסית שלך עם שותף, לפתוח את הלחשים של סקסי שלנו במהלך מתיחה של הקונדום על חבר באדם אהוב. ואז יש צורך להתנסות! נסו לשים קונדום עם ספוגים או לשון, שילוב פעולה יומיומית עם מציצה. ובאמת, לשחק עם תרחישים שונים וסגנונות לא לפחד, סוף סוף, לדבר על רגשות מנוסים בשלב זה.

# 3 - בחר קונדומים מסוימים כיצד לצאת למטרות מוגדרות.

בעת רכישת קונדומים צריך לקחת בחשבון סיבות מסוימות:

רוזמר

הנחיתה הנכונה היא המצב הדרוש למין יפה ונעים. אז, זכור את הדברים הבאים: אם קונדום הוא חזק מאוד, זה משעמם רגשות ומבקש זמן רב יותר לשחזר את הקמת. אם גודלו גדול מאוד, אז בתהליך, כאילו פעילות מינית, הוא יכול פשוט להחליק. "נכון" קונדום צריך להתגלגל לבסיס של חבר ללא שארית חומר מוגזמת.

מרקם

קונדומים נשלחים בסוגים שונים וסגנונות. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי מרקם עם תלתלים על קצה. בעת בחירת קונדומים, בסופו של דבר, כדאי להתמקד במילים כאלה כמו "תענוג", "סיבוב", "ספירלה", כפי שהם מציינים כי הם מצביעים על העיצוב הממריץ את ראשו של חבר זכר.

חוֹמֶר

לשכוח לטקס, אם אתה אלרגי.

תמיכה של גברים עשירים - המשימה של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. זה בסיסי לבחור אסקמנטל, אחד יהיה להדגיש את המיקום לאסוף חברה חמודה.

איך זה לא היה מוזר, אבל במקום זה, לשים לב קונדומים של עור כבשים, אשר לעורר את תחושת העור עם העור.

אבל זכור כי קונדומים עור כבשים נקבובי, כי הם לא יכולים להשעות את העברת stis, אם כי, בסופו של דבר, יכול למנוע הריון. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

אם אתה מבין את עצה אלה, אתה ואת השותף המיני שלך יכול ליהנות, סקס מרגש ובטוח מבלי לדאוג לאובדן הנאה.

# 4 - לחקור את התנוחות הנכונות.

אם אתה לא נעים לך, רגשות במהלך יחסי מין עם קונדום, אתה יכול רק הניסוי עם מיקומים הוראות טכנאי יוצא דופן.

סקסולוגים אומרים כי, כראש, הנקודה הגבוהה ביותר של הנאה במהלך יחסי מין עם קונדום הוא כל כך לדבר במהלך הלחץ הגדול ביותר של הנרתיק עבור חבר של אדם. מזה, התנוחה המיסיונרית עם איך אנשים משמשים להביע, רגליים סגורות או עמדה של מכה כפולה יהיה המוצלח ביותר.

# 5 - לא להפוך אותי על סיכה.

חומר סיכה, לשים את זה בעדינות, מספק יתרונות רבים, למקסם את הנאה סקסית של שותפים ומאפשר להם, בסופו של דבר, לקבל את האורגזמה הטובה ביותר. בעוד כמעט כל האנשים משתמשים חומרי סיכה מחוץ לאיברים איברי המין ואת הקירות הפנימיים של הקונדום, אנו בכנות מייעצים לך להוסיף כמה טיפות של חומר סיכה לקצה של "גומי" הגנה לפני סקס, אשר יהיה להגדיל באופן משמעותי את הנאה הסקסית של אדם.

הראשי הוא מתינות: די עד 2 טיפות סיכה; חזה סוף סוף יכול לאלץ קונדום להחליק במהלך סקס.

לא מבינים איזה חומר סיכה לבחור? חומרי סיכה על בסיס אקווה - האפשרות האידיאלית שלך כי לחלוטין להעביר את תחושת ראש המין, לבסוף, חבר, במיוחד אם קונדומים אתה משתמש יש עצה טנק גדול. התיק עם סיכה יושף את ראש החבר, שיפור גירוי והנאה.

# 6 - השתמש קונדומים יוצאי דופן.

כיום, היכולת להשתמש קונדומים היא בלתי מוגבלת:

רזה אולטרה לשמור על קרום צר מאוד בין שותפים מיניים, חיזוק רגשות; מצולרים גם מספקים גירוי נוסף, לשים את זה בעדינות, חבר הודות למרקם הפנימי שלה; משומן לתרום להעברת רגשות לחזק את הנאה שלך; חופשי הולם לאפשר חבר, לבסוף, לעבור לקונדום לקונדום, אשר מבטיח את הרגשות הטבעיים ביותר בהשוואה קונדום מתאים היטב;

בחירת קונדום היא החלטה אישית בלתי מתפשרת, אבל אף אחד לא בוטל אי פעם ניסויים, נכון? מעת לעת ראוי לשלב כמה שפע במין עם קונדום סוף סוף לתרום בעצמך, וכפי הרגשות והרגשות החדשים ביותר.

# 7 - להיפטר קונדומים רעים (וזכרונות מהם).

כולנו נושאים לעצמם זיכרונות וחוויות רע, אבל אתה לא צריך לאפשר רגעים מדכאים זה לצייר את העתיד של חוויות סקסיות.

לכולם היו קשיים עם קונדומים:

אולי הקונדום שלך לא היה כאילו רובנו התרגלו לדבר, נעים למגע; אולי זה היה מאוד חזק או חופשי מאוד, קשה מאוד או לא מספיק קשה, יבש מאוד או חלקלק מאוד; אולי היית כל כך עסוקה לשים קונדום שבסופו של דבר איבדתי זקפה והחמצתי את הרגע.

אבל לולאה יוצאת דופן על ניסיון העבר לעולם לא יהיה רעיון "טוב". אתה חייב ללמוד להרפות זיכרונות רעים לשימור הבטיחות של הבריאות שלך ואת הבריאות של הגברת האהובה.

Просмотров: 1997 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar