search
menu
person

NEWS AND UDATES


מרגרה

Margara Dance Studio הוא מתקן ידידותי לכלבים המתמקד בעולם, המציע הדרכת ריקוד וכושר למגוון של יכולות וגילאים.

הסטודיו פתוח כל היום בימי חול, נותן ללקוחות את הנוחות לעיין בשיעורים בכל פעם שמתאים ללוח הזמנים שלהם. מסכי LED כוללים שיעורים קרובים ממש מול הלקוח, כמו גם הודעות ריקוד חשובות. התלמידים יכולים ליהנות מחטיפים בריאים טריים, לקחת שיעורים קבוצתיים או פגישות אישיות עם מדריכים בזמן שהם רוקדים בחלל מודרני ונוח עם מוזיקה קלאסית וציוד חדיש.

סטודיו לריקוד מרגרה מכין גם מאמני כושר על ידי הכשרתם להיות יותר מסתם מאסטרים בתחומם; במקום זאת הם מלמדים אותם להבין כנסו ותמצאו מגוון רחב של דירות דיסקרטיות בקריות מכניקת גוף וטיפול נפשי שהפכו את השירותים של מרגרה ליעילים כל כך.

... Читать дальше »

Просмотров: 69 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 27.02.2023 | Комментарии (0)

סטריפטיז היא אמנות פרפורמנס שבה המבצע מסיר (או מוריד) בהדרגה את בגדיו כדי להפגין תלבושות חושניות ולמשוך תשומת לב. במקור "רצועה" הייתה פיסת בד צרה, בניגוד לרצועה, כלומר בחלק מתמשך אחד. האטימולוגיה של המילה הגיעה מהשפה הצרפתית העתיקה "deshabiler", כלומר לאבד את הבגדים, מהפועל "habiller", צורה ישנה יותר של habiller - כלומר לבוש, מערך, לבוש עצמו.

סטריפטיזר יכול להיות למשל שחקן עמוד או קונטוריסט.

האדם שעושה זאת לעתים קרובות עושה זאת עבור כסף או הוקרה. כיום ניתן ליהנות ממנו גם רק בשביל כיף או בידור מקרי באירועים ציבוריים כמו ירידים ופסטיבלים, אם לשפוט לפי דפי האינטרנט הרבים המקוונים המוקדשים לרישום הופעות חשפנות ולקידומם.

Просмотров: 76 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 27.02.2023 | Комментарии (0)

דירות דיסקרטיות פרטיות בחיפה, קריות והצפון מודעות חמות בחיפה והקריות חיפה פרטית מדהימה חדשה בחיפה ***-******* צפה בכרטיס חיפה עיסוי מפנק ב- * ידיים ב *** שח בלבד! ***-******* צפה בכרטיס קריות ישראלית מהממת בקריות לזמן מוגבל ***-******* צפה בכרטיס חיפה חדשה בחיפה לעיסוי מקצועי ברמה גבוהה ***-******* צפה בכרטיס חיפה בלונדינית פצצה חדשה בחיפה

לונדון היא עיר הבירה של בריטניה והיא אחת הערים הידועות בעולם . לונדון מציעה לתושביה ולמבקרים בה מגוון רחב של טעם ותרבות, כפי שניתן לראות במספר המסעדות והמוזיאונים שנבנו בה.

לפניכם מאמר קצר על עיסוי טנטרה בצפון לונדון. יש בו מידע על אופן הפעולה של מסות טנטרי ... Читать дальше »

Просмотров: 96 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 27.02.2023 | Комментарии (0)

נערות ליווי בתל אביב

***% תמונות אמיתיות!! תיירת אוקראינית פרטית ואיכותית מזמינה אותך אל מקום דיסקרטי ומפנק בתל אביב. תנסה אותי ותרגיש מה זה מסאג מפנק במקום דיסקרטי דירות דיסקרטיות בתל אביב שאולי תאהב תל אביב אירופאית ישראלית -בתל אביב בלונדינית ישראלית מדליקה מארחת אותך במקום מפנק בתל אביב. בוא להתפנק במסאז מרגיע במיוחד בדירה… ***-******* תל אביב

אחת מצורות הריקוד הפופולריות ביותר בעולם, ריקודי בטן משמשים לעתים קרובות כסוג של פעילות גופנית או שיקום. הרקדן בדרך כלל מכווץ את השרירים בבטן כדי ליצור תנועות מהמותניים ומהמותניים.

Просмотров: 63 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 27.02.2023 | Комментарии (0)

השאלה אם שירות הוא הטוב ביותר באזור אומר שהם באמת איכותיים, אמינים וראויים לאמון. הלקוח ירצה לדעת האם השירות מספק את שלוש התכונות הללו.

אילו תכונות צריך לספק שירות ליווי כדי להיחשב הטוב ביותר בתחום זה? שלוש התכונות החשובות ביותר עבור שירות ליווי יהיו אמינות, שירותים טובים ושירותים מהימנים.

לעולם אל לנו לקבל את ההחלטה של בחירת שירות הליווי במהירות. זו הסיבה שיצרנו את GirlHunt מתוך הרעיון הבלעדי של בנות שיבחרו במקצוע שלהן בעוד שעסקים יוצרים הזדמנויות להעסיק גברים ונשים המחפשים קריירות חדשות בדוגמנות, תוכניות טלוויזיה ותעשיות רבות אחרות.

אנחנו ב-GirlHunt כאן כדי לעזור לנותני שירותי ליווי, מתקשרים חובבים או נשים ממדינות אחרות המחפשות את החצי השני שלהן, למצוא אחד את השני בהרף עין. תהנה מהמחירים הנמוכים ביותר בשוק! לקוחות בפעם הראשונה חוסכים אפילו יותר!

יש לקחת בחש ... Читать дальше »

Просмотров: 73 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

איאן ג'ורדן בוחן את ההבדל בין מועדוני חשפנות כמו Spearmint Rhinoceros, Solid Gold ו-Foxys, ששמים דגש על ריקוד גו-גו, לעומת מועדוני ג'נטלמנים כמו Deja Vu Showgirls של לוס אנג'לס. מועדוני החשפנות היותר בבעלות עובדים מספקים סביבה שונה ממועדון הג'נטלמנים היזמי יותר.

למוזיקאי Brain Octane היה הזדמנות להיפגש עם רקדנים מ-Spearmint Rhinoceros בזמן שהוא דיג'יי בשני סטים של הופעות ב-Solid Gold בבולטימור ו-Foxys בוושינגטון די.סי.

ג'ורדן מתאר כיצד קרנף מנטה היה מפעל רגיל עם יצירות אמנות בנאליות על הקירות והספות סביבו. בעוד שגרין זוכר ש"פוקסיס הרגיש הרבה יותר עצלני - או אירוטי." הוא התכוונן לאופן שבו רקדנים מסתובבים במושבים יחד ואיך הם היו פחות מיומנים בפלירטוטים או ביצירת קשר עין כשהם הלכו על ידי התעלמות מוצלחת מהם.

ירדן מסוגלת לזהות שהיו לשני סוגי המפעלים

... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

זיווג עם נשים לא תמיד היה אופציה, בעבר גברים הועסקו בדרך כלל בעבודות אלו. אבל דברים השתנו בעשור האחרון, עכשיו יותר ויותר נשים נכנסו לתפקידים האלה.

מכיוון שיש צורך בזוג, יהיה קשה לחברות לבחור גבר ואישה אחת בגלל פערי השכר בין המינים.

האסוציאציות של מחלות נפש מתחילות לרדת לאט אבל בטוח ככל שהמחקרים ממשיכים לצאת ומזהים את היתרונות של תרגול זה.

הבנה נוספת תאפשר לידע לעקוף מחשבות דעות קדומות וסקסיסטיות על נותני שירות לנשים בלבד.

נשים תמיד מלווים בילדיהן כשהן הולכות לקנות דלק מסובסד.

ממשלות המזרח התיכון מבצעות תוכניות סובסידיות גדולות על דלק כבר יותר מעשור. תוצאה לא מכוונת של מאמצים אלה היא שהאזרחים העשירים יותר של האזור תלויים יותר ויותר בדלקים מסובסדים ולכן דורשים יותר מהמוצר הדל ממילא.

... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

בהתאם לסגנון הריקוד, יכול להיות צעד אחד או יכול להיות הרבה צעדים. הווריאציות הן אינסופיות וייקח שנים לשלוט בכולן.

הנה כמה עקרונות בסיסיים להתחלה שיכולים לעזור למתחילים ללמוד את המהלכים הלא מוכרים.

- התבוננו ברקדנית שמולכם וחקו את מה שהוא/היא עושה באמצעות תנועות הגוף שלכם

- צפה בסרטונים ביוטיוב ואחרי זה, נסה את התנועות האלה בעצמך מול המראה

- השתמש בטיפים שלה למשחקי דמיון אם אתה מישהו שצריך עוד כיף

עבור מערביים, ריקודי בטן הם תחפושת זרה. הם מופיעים עם רגישות ערבית, בשילוב עם מוזיקה מהפנטת ותנועות ריקוד מרתקות.

יתרה מזאת, למיומנויות ריקודי בטן יש גם את הכוח לעזור לנו להרגיש בסדר. והם גם יכולים להציג יופי נדיר שגברים מתקשים לעמוד בפניו!

... Читать дальше »

Просмотров: 59 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

עיסוי ארוטי הוא סוג של פעילות העושה שימוש בטכניקות הקיימות בטיפול בעיסוי. אבל סוג זה כולל שני אנשים או יותר.

זה נקרא לפעמים גם עבודת גוף חושנית, או עיסוי טנטרי.

Other keywords: sensual bodywork, 谈判ﮔ的ﮐ外, Tantric Massage

זה תיאור של איך נשמע עיסוי אירוטי:

אנשים לומדים להציע שירות מסוג זה כדי להגביר את ההנאה המינית שהם יכולים לתת. לאחר שהם אומנו כראוי, הם יוכלו לשפשף את גופו של האדם עם נגיעות עדינות הספציפיות לגרום לו להגיע לשיאו במהלך יחסי מין.

היתרונות כאן הם שאנשים עוסקים בעיסוי כחלק מחייהם. הם אולי לא יבקשו עבורם הרבה בקשות כמו בעבר, אבל רבים עדיין מוצאים שזה חלק הכרחי מחייהם.

סקירה כללית: אנשים יכולים לדחות את עצמם מהרגעים המיניים האלה אם הם מבקשים את זה לעתים קרוב ... Читать дальше »

Просмотров: 75 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

שקול להשקיע בכורסת עיסוי. אם אתה הולך למכון כושר, למשל, הוא כנראה יהיה מלא במשקולות ובמכשירים שמפריעים לך.

מערכי עיסוי בחדר כמו כיסא Marpac "Shanghai" יכולים לספק עיסוי כמעט מכל זווית.

אתה גם לא צריך ללכת לאיזה אתר נופש יקר. פשוט הזמינו עיסויים באתר עבור הלקוחות שלכם, היכן שאתם יודעים שהצרכים שלהם נענים.

החל מלמצוא איזה סוג של טיפולי ספא הם מציעים או אילו סוגי מקומות הם פועלים, שכן כל אלה יכולים להשפיע על המקום שבו אתה עשוי לנחות בסופו של דבר. האפשרויות שלך ישתנו מאוד בהתאם למה שיש לך באזור שלך, אז קחו קצת זמן כדי להבין מה הכי אידיאלי עבורכם באופן אישי או הרחיק את העדפות הלקוח שלכם!

מקום אחד לקבל עיסוי הוא הספא המקומי שלך.

מקום אחד לקבל עיסוי הוא הספא המקומי שלך.

... Читать дальше »

Просмотров: 71 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 ... 12 13 »