search
menu
person

NEWS AND UDATES


13:24
איך, זה הפך, כדי ללכוד אדם ללא צורה: הטכניקות העיקריות של גברת Picap

כולם שמעו על הפיקאים, שכן רובנו משמשים לומר, זכר, אבל לא מספיק שיש גם גרסה נקבה של הטנדר. ייתכן גם כי נשים יש גם במשך זמן מה, זה הופך להיות נחוץ כדי לקחת את תשומת הלב של כל יפה, במיוחד, אם אנחנו מדברים על אדם עשיר ושיער שיער. זה רלוונטי לתוכן בלעדי, לצרכנים ולשאר המקצועות לפנאי, שבו נציגים, כפי שנקבעו כדי להתבטא, המחצית המלאה של אוכלוסיית העולם חייבת להילחם על המיקום של אדוני האדונים.

מה כמה מאיתנו התרגלו לומר, הנשים של האיסוף

זוהי אמנות מפלרטטת ופיתוי. היכולת לפתות אפילו ולבסוף למשוך תשומת לב לתשומת לב באופן יסודי לתוכן ולסלמה, כי גברים אינם מוכרים כל הזמן, מעת לעת על נותני החסות או, שכן רובנו התרגלו לומר, על הלקוח הפוטנציאלי " לָצוּד". זה לא מספיק כדי פשוט להיות נחמד להביא את ההתלהבות של הנציג, כמו רבים חושבים, רצפה חזקה. כאן אתה צריך גישה מלאה. באופן עקרוני, הכל: מן האינטונציה נכונה כאילו היו נמכרים.

המטרה העיקרית של איסוף הדאם היא תככים ומעודד אדם לפעולה. אוקיי, עם כל זה הוא הכרחי כל הזמן, לשים את זה מתון, הנשמה הנותרת לא לכתוב לאלוהים, כדי לא להפחיד. מאוד בעצם כדי לקרוא פנים הדוקים בין מה שאנחנו מדברים כל הזמן, ידע מדי פעם, כפי שכולם יודעים, תקשורת אובססיבית.

הכללים הבסיסיים של picap

כל תוכן המספק לשים אותו בינוני, לנסות חסות אפשרית של היכולות שלה באמנות הפיתוי, חייבת להבין כי, לשים אותו מתון, זה לפלרטט. כולם יודעים מה שאתה צריך, באופן כללי, לדבוק כמה כללים:

  • בקרת התנהגות. ביסודו של דבר מסוגל לשלוט במעשייהם ואת משביות חושניות. מעת לעת, אם אדם מוערך מאוד, אישה, בכלל, יכולה להתנהג מאוד, הלך אסרטיבי, כפי שלא, בסופו של דבר, מתגעגע. רק אסטרטגיה זו הפכה, להפחיד את "הקרבה".
  • לפעול כל הזמן לבד. הולך "ציד" למיליונרים, חבר בקבוצת התמיכה שווה. יש כמה אנשים שיודעים כי ייתכנו כמה מלבד סכסוכים נוספים עשויים גם להופיע כמו שרבים מאיתנו אומרים כל הזמן, מי יבוא לאדם.
  • מאפיינים עיקריים - צניעות ואי נגישות. אם אדם כלומר לומר שהוא רוצה לבלות עם וולגר, כמו אנשים שימשו להביע, את הגברת, להסיר את האוהל. כמובן, אנחנו מאוד מוכרים היטב מאשר נציגים של ז 'אנר חלש, לשים את זה מעט, אנשי עסקים ומיליונרים מעריכים יותר הגינות ומתינות.
  • אל תפתח את מטרת היציאה. אין צורך למתן את זה בינוני, ליצור זיכרון של "קורבן", שכן רובנו התרגלו לומר את מה שאתה מוכר את השירותים שלך. הסיבות שלך לא צריך להיות ניחוש מההתחלה. חסות אפשרית או הלקוח צריך רק להבין כי הוא השתוקק לך כמו גבר, ולא כמו שקית עם אמצעים.
  • זה גם שווה לשקול את ההיבט הבא. אם הלכת ל"ציד "בבר, מועדון או מסעדה, אתה לא צריך להיות מעורב באלכוהול, גם אם זה קל או קוקטיילים שמפניה. כדי לברר מה לשתות "לאומץ" - אפילו, כמו רבים באים לידי ביטוי, רעיון רע. לשים לב לעובדה שאתה יכול לשכפל במהירות, באופן כללי, לשים את עצמך לתוך צורה מגוחכת. ולמעשה, ועל התוכן או שאין דבר נורא לתוכן, העובדה שאנחנו מדברים כל הזמן, המוניטין המפונק.

    לקבל הגדולות ליידי picap

    ראשית, הוא התחיל לטפל בטופס החיצוני. אני באמת רוצה להדגיש מה עומד "לצוד", זה לא שווה את זה, לשים את זה מתון, ללבוש את מיני או את השידה עם החתך העמוק ביותר. הבגדים הפתוחים נראים מיותרים. עדיף למשוך גבר עם שיטה אחרת, ולא רק כדי לדחות את היופי. יש גם לדבוק באיפור לבחור ואביזרים.

    כך כדי לדבר על קבלות פנים של איסוף, ואז סוף סוף לשלוט בהם, בסופו של דבר, זה לא יהיה קשה. הנה כמה, כמו אנשים רבים חושבים הנפוצים ביותר: דירות דיסקרטיות בתל אביב

  • אמנות המראה. כל אישה מחויבת ללמוד כדי לומר לירות בעיניים שלך. כולם גם יודעים כי יש צורך גם לשלוט במבט "משועמם" ו"עניין ", אשר כאילו הם עודדו את הנערים מודעים
  • הִיסטוֹרִיָה. אין צורך ללכת בשביל החדר, והוא אפשרי לחפש בנים כמו. עדיף לשחק רק סצנה, כאילו אתה יושב ושותה קפה או לקרוא את המגזין, הו יכול, לדבר עם מישהו עם מישהו בטלפון וצוחקים בקול רם. התקשר לרצון של אדם להיות, לשנות, כמו כולם יודעים, אתה.
  • לגעת. אתה יכול ללכת דרך ואת המקרה סוף סוף פצוע אדם. עם כל זה, המגע הוא חייב להיות דומה מעט שובב. אז אתה יכול רק להיות נבוך לראות אותו ולחייך.
  • חם וקר. רגשות של גברים. איך זה אפילו לא יהיה מספיק שהוא מראה לך את ההתלהבות, מיד להתרחקות. כאשר הוא הבחין עצמו, יש לי תשומת לב פעילה. נדנדה חושנית, באופן כללי, הם מאוד מדברים, יעיל מפלרטטת מלאי.
  • בִּיב. עבור פיתוי מוצלח, אתה חייב סוף סוף לבחור אסטרטגיה התנהגות. כדי לעשות זאת, כדאי לשים אותו מעט, לפרט את האופן שבו הכל נראה בהרמוניה. האסטרטגיה שונה גם תלוי כמה מאיתנו כל הזמן אומר איזה סוג של אדם אתה רוצה סוף סוף חותם.
  • בנות לא צריכות להיות ביישן, לשים אותו מעט, טכניקות איסוף ושימוש על גברים. כמעט כל נציגי התוכנית העוצמת פולחן כאשר נשים הראו את היוזמה.

    Просмотров: 130 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar