search
menu
person

NEWS AND UDATES


הרצון שלו להיות, כפי שכולם אומרים, יפה כמעט הכל, כפי שאנו מדברים כל הזמן, בנות מודרניות מוכנים לעשות מנצל. ללא הקטגוריה האסתטית של נציגי מין יפים, הם מפחדים לא להיות אהובים ומאושרים. אבל אם הם נכונים בהיגיון שלהם?

אחד. המיתוס הראשון מספיק ממושך באמצע הנשים הוא שיפוט כי החברה עם מכוער, כפי שנהגנו לומר, החברה תורמת לעלייה, כפי שכולם יודעים, יופי אישי

פסיכולוגים מצרפת סוף סוף מקל על נקודת המבט הפוכה. ואכן, מבחן הבדיקות החלה את זה בבירור, כי במיוחד את היופי של החברה, ולא היעדרות שלה מבדיל את האטרקטיביות של נערה אחרת. עבור המחקר, 200 גברים נמשכו אליו יש צורך להעריך את היופי הנשי כיצד אנו מבטאים, חברות שונות בתצלומים. על ערימת התצלומים הראשונה נתפסו גם על ידי בנות יומיומיות יחד עם מודלים אופנה. לא לכל אחד, החבר'ה הראו רק נציגים רגילים, כפי שאנו מבטאים, סקס יפה. בערימה הקיצונית של התצלומים לא היו יפים לחלוטין, וכפי שרובנו התרגלו לדבר, בנות יומיומיות. ואכן, לאחר הצגת ... Читать дальше »

Просмотров: 683 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

האם אי פעם סירבת מציצה? מעז להניח שזה נשמע אפילו מצחיק. איזה טיפש יוותר תענוג כזה? אם לפחות פעם אחת סירבה לו, להיות בטוח, 99% גברים היו זורקים לך נעלי התעמלות. באופן עקרוני, זוהי עובדה ידועה לנשום snearly למין אוראלי.

התוכן של המאמר נערות ליווי בהרצליה

1 סיבה אמיתית לסירובם של לסקות בעל פה 2 מדענים דעת 3 אומר סטטיסטיקה 4 איך לעשות?

עם זאת, נשים סירבו לעתים קרובות חיבה אוראלית, גם כאשר גבר עצמו מתענג על תשוקה תענוג. זה נראה מוזר מספיק, כי נשים רבות לא מרגישים בנרתיק אורגזמה, והגירוי של שפת הדגדגן יכול לספק הנאה חסרת תקדים. עם זאת, זהו הסבר מדעי שלא יהיה נעים מאוד גברים.

הסיבה האמיתית לסירוב של אוראלי LASCII

... Читать дальше »

Просмотров: 514 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)