search
menu
person

NEWS AND UDATES


תוצאות הכי חדשים, כמו אנשים רבים חושבים, מחקר דרום אמריקאי מוקדש איך כולם יודעים, תאריכים מהירים (או, כמו שלהם עדיין המכונה, "מהירות היכרויות"), הראה: במהלך תקשורת רומנטית עם שיחים שונים רמת הטסטוסטרון גדלה באופן משמעותי. וכיצד נהגנו לומר, סימפטיה הדדית גורמת ההתיזות ההורמונלית הן בחורים והן בגברות.

התוכן של המאמר

1 מחקר מדעי של פסיכולוג ממישיגן 2 תוצאות שנרכשו 3 מדוע הדדיות העיקרית?

מחקר מדעי של פסיכולוגים ממישיגן אני

פרופסור לקשר למחלקה הפסיכולוגיה במכון מישיגן לאן ארבור מסבירה לבסוף: "הנתונים שהושגו מצביעים על כך שיש לנו סוג של "מכ"ם" שלנו כדי לקבוע יותר, כמו ראש, חמוד תכונות של המין השני. אבל עד כה, סוף סוף, נשאר לא ברור אם זה אומר גבר עצמו או לא ".

במחקר קיבל את התפקיד של 200 נושאים - חבר 'ה הטרוסקסואלים וגברות. כמה ללכת משם הסכים לקחת תפקיד בכמויות גדולות, כפי שכולם יודעים, תאריכים מהירים. כמה מדענים למד כ 2000 מצבי תקשורת - כ 10 עבור כל ... Читать дальше »

Просмотров: 240 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

גברים כמו כל דבר קשור לגוף הגוף, במיוחד כמה באים לידי ביטוי עירום. זה נראה כי עבור הנאה אסתטית יש סטריפטיז של ברים, שם נציגים של רצפה רבת עוצמה ניתן לבלות כדי להתברר על etudes של נערות עירומות. איך זה לא היה מוזר, אבל אבל בר סטריפטיז אתה יכול רק להסתכל, ואחרי הכל, זה גם ציד כדי לדבר עם קשר. גם אם, בסופו של דבר, חשפנות פריבה, היא לא תותר, בסופו של דבר, לגייס ידיים.

סלונים, כמו שאנשים רבים חושבים, עיסוי ארוטי לקח, כפי שהיינו מדברים, אהבה גברית להפשטת נשים למוסיקה. אז השירות יש arisen - פיפ הצג.

מהו מופע פיפ ואיך שירות זה מתאים בסלון עיסוי ארוטי?

פיפ הצג משהו נזכר על ידי סטריפטיז, אבל זה מיוחד ביותר. כן, האישה היא גם מתפשטת במקצת למוסיקה, אבל כמו שאנשים רגילים להביע, המהות העיקרית של המופע היא שזה יהיה, באופן כללי, לעשות. הינכם מתבקשים לשים לב כי הנערה מחויבת ללעוס את הגוף שלהם עם ידיים או תכונות אחרות (נוצות, צעצועים. ה). זה אפשרי כי יש ליטוף ברור של החזה שלו, הרגליים, הירכיים, ... Читать дальше »

Просмотров: 380 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

ההבדל בצמיחה עשוי להיות יתרונות שלה: היא מרגישה אלגנטית, והוא מגן אמיץ, אמין "קיר". ניגודים מושכים. אבל יכול לבעיות להתעורר כאשר שני אלה יהיו תחת שמיכה אחת?

התוכן של המאמר

1 Reddit הקוראים משוכנעים כי סקס גובה הוא לא מכשול

הבדל גדול גדול עם בן זוג יכול ליצור קשיים מסוימים ואי-נוחות. סביר להניח, זוג כזה יהיה מוגבל בעמדות. בנוסף, חדר השינה צריך להיות אחד המקומות המעטים שבהם שניהם צריכים להרגיש רגוע ונוח.

אבל אם יש לך הבדל גדול בצמיחה, אחד השותפים יכול להרגיש פחדן, מורכב וחווה פחד ולא התרגשות במחשבה אחת על סקס.

ולמרות שאתה לא יכול לעשות שום דבר כדי לשנות את הגובה שלך, אתה בהחלט יכול לפתור את הבעיה של סקס ... בלי לזרוק את השותף שלך. ישנם אתרי מין מדהימים שנוצרו במיוחד עבור בנות נמוכות וגברים גבוהים. למעשה, חלקם הרבה יותר טובים ממה שהוא עשוי להיראות במבט ראשון.

Reddit הקוראים משוכנעים כי יחסי מין לא הפרעה

... Читать дальше »

Просмотров: 301 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

טכניקת עיסוי אירוטי הודית מתארת ​​בפירוט בספרים המוקדש לאמנות של אהבה ותאווה. בסלונים לגברים, מושב של עלויות רגועות כאלה מ -3500 רובל במשך 50-60 דקות. למה לא ללמוד את הטכניקה הזאת עם אסה חדשה או מומחה? הפעלת מבקרים בין מבקרים שונה.

אופייני לעיסוי ההודי

הפגישה מתחילה ביצירת האווירה הנכונה. עיסוי ארוטי בהודי נעשה תמיד בחדר עם דמדומים מקסימים. תשומת לב מיוחדת משולמת ליווי מוסיקלי וניחוח. אם אתה מחפש באינטרנט, אתה יכול למצוא מנגינות איורוודי - זוהי אפשרות מושלמת לעיסוי ההודי.

ריחות מתעלמים מהם הם לא יכולים. הנערה צריכה להציע לבחירה, לא כולם אוהבים את אותם טעמים. אם הריח מעצבן או גורם לרגשות שליליים, הפגישה לא תועבר עם השלמת הגמר הנעים. https://romantik69.co.il/%d ... Читать дальше »

Просмотров: 246 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)