search
menu
person

NEWS AND UDATES


00:15
מהו עיסוי אירוטי

עיסוי ארוטי הוא סוג של פעילות העושה שימוש בטכניקות הקיימות בטיפול בעיסוי. אבל סוג זה כולל שני אנשים או יותר.

זה נקרא לפעמים גם עבודת גוף חושנית, או עיסוי טנטרי.

Other keywords: sensual bodywork, 谈判ﮔ的ﮐ外, Tantric Massage

זה תיאור של איך נשמע עיסוי אירוטי:

אנשים לומדים להציע שירות מסוג זה כדי להגביר את ההנאה המינית שהם יכולים לתת. לאחר שהם אומנו כראוי, הם יוכלו לשפשף את גופו של האדם עם נגיעות עדינות הספציפיות לגרום לו להגיע לשיאו במהלך יחסי מין.

היתרונות כאן הם שאנשים עוסקים בעיסוי כחלק מחייהם. הם אולי לא יבקשו עבורם הרבה בקשות כמו בעבר, אבל רבים עדיין מוצאים שזה חלק הכרחי מחייהם.

סקירה כללית: אנשים יכולים לדחות את עצמם מהרגעים המיניים האלה אם הם מבקשים את זה לעתים קרובות מדי, כלומר צריך להשתמש בו בצורה אחראית כאשר מסכימים על התדירות שבה יקבלו את השירות הזה.

מעניין שלא הרבה אנשים יודעים מהו עיסוי ארוטי. נערות ליווי

בדרך כלל עיסוי אירוטי יכול להיות חוויה חושנית או מינית ולכן חשוב מאוד שתגיעו לסטודיו לעיסוי טיפולי עם ראש פתוח כי זה באמת יכול לעשות את כל ההבדל

היתרונות של טיפול זה כוללים דברים כמו הפגת מתח, התרופפות פאשיה והרפיית רקמות שרירים עמוקות. משמעות הדבר היא שתרגיש מרענן ומלא אנרגיה לאחר הפעלה מתונה.

זוהי צורה של עיסוי פעיל הממריץ את האזורים הארוגניים של הלקוח, הנעשה על ידי:

• הסרת בגדים

• טכניקות גירוי כגון הקנטה

• שימוש בשמני פירות ותחליבים ריחניים. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/דירות-דיסקרטיות-בחיפה/|https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

עיסויים ארוטיים נתפסים בדרך כלל כפעילות פנאי או "חומר סיכה לדייטים". עם זאת, מחקרים אחרונים גילו שעיסויים ארוטיים יכולים לעזור לגברים בהפחתת כאב כרוני על ידי מתן אנדורפינים כדי להקל על מתח.

Просмотров: 79 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar