search
menu
person

NEWS AND UDATES


23:48
מכון עיסוי אירוטי

מכוני עיסוי ארוטי הם עסקים המציעים עיסוי ארוטי ללקוחותיהם. זה ידוע גם בתור "לשפשף ומשיכה" או "סוף טוב". מפעלים אלה הופיעו לראשונה בארה"ב במהלך שנות ה-70, אך כעת הם מתרחבים למדינות אחרות כמו קנדה, אוסטרליה ויפן.

במדינות מסוימות, כמו תאילנד וקמבודיה, אין רגולציה על התעשייה וניתן למצוא את המפעלים הללו בכל פינת רחוב.

מכון עיסוי אירוטי הוא מקום המציע עיסוי אירוטי. המונח "אירוטי" בהקשר זה אינו מתייחס לפעילות מינית של שפשוף, אלא לאופי החושני של השירותים המוצעים.

מכון העיסוי האירוטי הראשון הוקם בקליפורניה בשנת 1967 על ידי שתי נשים שהיו אחיות לשעבר. הם פתחו את הטרקלין הראשון כמרפאת "עיסוי תרפיה" ועד מהרה הוא הפך לפופולרי מאוד בקרב גברים ונשים כאחד.

מכוני עיסוי ארוטי מאוישים בדרך כלל על ידי מעסות, שעשויות להיות קבלניות עצמאיות או עובדות של הממסד. מלווים גברים נפוצים גם במפעלים מסוימים, במיוחד ביפן.

מכון העיסוי הארוטי הוא מקום שאליו אנשים הולכים כדי לקבל גירוי מיני, בדרך כלל בצורה של עיסוי.

המונח "אירוטי" משמש לעתים קרובות כדי לתאר את סוג העיסוי הניתן במסגרת זו. סוג זה של עיסוי עשוי לכלול כל פעילות מינית שאינה כרוכה בקיום יחסי מין.

בתחומי שיפוט מסוימים, עיסויים ארוטיים אינם חוקיים או שהם חייבים להתבצע על ידי מטפל מורשה.

מכוני עיסוי ארוטי הם מפעלים המציעים שירות של עיסוי ללקוחותיהם. הם מציעים גם שירותים אחרים כגון גירוי מיני.

השימוש במכוני עיסוי ארוטי אינו חוקי בארצות הברית, אך הוא נחשב לפשע בחלק מהמדינות.

המונח "עיסוי אירוטי" הוא מונח רחב הכולל בדרך כלל עיסוי חושני, עיסוי טנטרי וסוגים אחרים של עבודת גוף. https://israelnightclub.com/apartments/עיסוי-אירוטי-באשקלון/

השימוש בעיסויים ארוטיים כצורת טיפול שנוי במחלוקת.

יש אנשים המאמינים שעיסויים ארוטיים אינם מתאימים לכל מטרה טיפולית. הם חשים כי פעולת הענקת או קבלת העיסוי הארוטי צריכה להישמר להנאה אישית בלבד ואין להשתמש בה כסוג של טיפול.

Просмотров: 102 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar