search
menu
person

NEWS AND UDATES


03:21
מועדוני החשפנות המובילים

איאן ג'ורדן בוחן את ההבדל בין מועדוני חשפנות כמו Spearmint Rhinoceros, Solid Gold ו-Foxys, ששמים דגש על ריקוד גו-גו, לעומת מועדוני ג'נטלמנים כמו Deja Vu Showgirls של לוס אנג'לס. מועדוני החשפנות היותר בבעלות עובדים מספקים סביבה שונה ממועדון הג'נטלמנים היזמי יותר.

למוזיקאי Brain Octane היה הזדמנות להיפגש עם רקדנים מ-Spearmint Rhinoceros בזמן שהוא דיג'יי בשני סטים של הופעות ב-Solid Gold בבולטימור ו-Foxys בוושינגטון די.סי.

ג'ורדן מתאר כיצד קרנף מנטה היה מפעל רגיל עם יצירות אמנות בנאליות על הקירות והספות סביבו. בעוד שגרין זוכר ש"פוקסיס הרגיש הרבה יותר עצלני - או אירוטי." הוא התכוונן לאופן שבו רקדנים מסתובבים במושבים יחד ואיך הם היו פחות מיומנים בפלירטוטים או ביצירת קשר עין כשהם הלכו על ידי התעלמות מוצלחת מהם.

ירדן מסוגלת לזהות שהיו לשני סוגי המפעלים

מועדוני החשפנות המובילים עברו שינויים גדולים בעשורים האחרונים. הם היו נפוצים יותר, ואיפשרו לנשים לבקר ולרקוד, בעוד שהם פעלו בתור ברמן או כסדרן.

למגזרים של מועדוני חשפנות כעסקים גדולים אין תחרות לממסדים עכשוויים. המוצר והפעילות של מועדון הלילה ממוקדים בהכנסות עם דגש על משיכת רווקים המחפשים בילוי טוב ולקוחות בעלי הכנסה פנויה גבוהה. עם זאת, כלי תקשורת ציבוריים מדגישים דוגמאות של מועדונים שבהם השימוש בסמים משתולל או אפילו זירת פשע שגרמה למותם של פטרוני המועדונים במקום.

כניסה לכל מועדון חשפנות מוביל כיום מראה שתי מגמות בולטות שמתגלות ושניהם מודאגים כיצד העסקים הללו מעלים את ההכנסות שלהם: שירותי ליווי בתל אביב

מועדוני חשפנות הם למעשה שם נרדף, נניח, הוללות. כולם עוסקים בריקוד והפשטה. אבל בחברה של היום שבה שוויון מגדרי מושג בהדרגה, מהו מועדון החשפנות המוביל ב-2020? על מנת לענות על שאלה זו ולהבין יותר על מועדוני חשפנות בעתיד, חשוב להתחיל קודם כל בבירור איזה סוג של מועדוני חשפנות קיימים כיום.

תירגמה אדאן פודרקי

בווגאס, מועדוני החשפנות המובילים הם The Landing Strip ו-Crazy Girls. אלה אינם, בשום אופן, מועדוני חשפנות מזדמנים - אחרת הם ייקראו "מחורבנים". כעת, לאס וגאס היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לבוגרים לקבוצות של גברים שזה עתה נשאו

ללכת כאשר חוגגים את הימים האחרונים של רווק כרווק. זה לא נדיר לחגוג בווגאס עד 4 בבוקר, לשתות הרבה אלכוהול ולקום מוקדם מהעבודה ביום שאחרי. השאר יכולים להרוג את ההנגאובר הזה או לשבת בצד בזמן שמישהו אחר נהנה מחגיגות. https://tkescorts.com/נערות-ליווי-באילת/

חלק זה מציע תובנה לגבי הסוגים השונים של מועדוני חשפנות הקיימים בארצות הברית, כמו גם מקרי השימוש העיקריים שלהם.

ישנם סוגים רבים ושונים של מועדוני חשפנות אך כולם פונים לתת-קבוצה מסוימת של קהל. מלהיות מועדוני לילה ברשימת B ועד לקיום מופעי חשפנות נשיים - מועדוני החשפנות משתנים בגישה, מיצוב וקהל היעד שלהם.

הרעיון הנפוץ היחיד שמחייב את כל המתחרים בשוק הזה הוא שהם תמיד מחפשים דרכים להמציא את עצמם מחדש כדי לשמור על השורשים שלהם מעודכנים ולהיות תמיד מודרניים.

מועדון קברט, מועדון רצועות תבלינים, ניקוד ניו יורק

יש הרבה מועדוני חשפנות בניו יורק. Cabaret Club, Spice Strip Club ו- Scores NYC הם שלושה מהם ולכל אחד מהם יש את האיכויות הייחודיות שלו. המועדון הראשון פתוח כל שעות היום למעט 3 בבוקר עד 4 לפנות בוקר ואילו המועדון השני פתוח 18:00 עד 04:00. האחרון מתחיל מאוחר יותר בשעה 22:00 אך נשאר פתוח בימי ראשון עד 13:00. קברט עשוי להתמחות בריקוד שולחן בעוד שספייס עשוי להצטלם במהלך הפעלות. כל שלושת המועדונים מפרסמים את עצמם כמספקים לבדרניות איכותיות עם מטבח ומשקאות איכותיים; עם זאת, מידע קטן ניתן למצוא עליהם באינטרנט.

Просмотров: 65 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar