search
menu
person

NEWS AND UDATES


13:24
13 LIFEHAS עבור סקס עם בתולה ליהנות הן

הבחור הבתולה הוא נהדר. אולי לא מאוד נהדר בשבילך, אבל איך, לשים את זה קצת, זה קרה, כל כך שמע.

תוכן סעיף

1 13 Lifhacks עבור סקס עם בתולה

בחברה הוא האמין כי הבחור לא לקיים יחסי מין עד 18-20 שנים, ולכן הוא לאבד או משהו לא בסדר איתו. וכן מצב כזה סביר. אבל עכשיו זה לא קשור לה.

במקום זאת במיטה יש גוף צעיר וחסרי ניסיון, אז בשבילך זה יותר פלוס. אתה יכול ללמד אותו הכל נראה איך אתה צריך ישירות. ולא לסבול את "Samtaya" אשוחית יותר cavaliers מנוסה.

אז, מה משאיות הם תענוג משותף?

13 Lyfhakov למין עם וירג 'יניה

אז הפכת מי שישבור את "פורח עלה". במקום החליט להרפתקה כזו כמו סקס עם בתולה, אז לא מצפה לילה נלהב, סוער ולא ידוע. ראוי לציין את מה שאתה צריך להיות מורה מנוסה ולפתוח את הבחור הדלת לעולם של סקס גדול.

אתה יכול להתחיל.

"באופן אקראי" מאיימים לו.

אז תוכלו להציל את עצמי הדקקטורית ואת הזמן. אולי הוא כבר הכין ולמד את התיאוריה "מ" ו "ל". אבל, כפי שהיינו קוראים, כמה דברים, למשל, הקשורים כמה מאיתנו מתייעצים, הטעויות הגבריות העיקריות במין, או אגדות על אורגזמה נקבה, הוא כנראה החמיץ.

לא לדון בעובדה הזאת בכלל, לא לעניין איך זה קרה. מתיחה לא הולמת מדי: זה לא חולה; אין צורך לשחק מורה ואת התלמיד שלה.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. מספר, לקוחות - בחורים מצליחים אשר בוערים עם מבט טוב על החגיגה, הליכה ישירות בהישג יד עם גברת מרהיבה. רווח זה מספיק כדי לספק באופן מלא באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

עדיין יש לך זמן לזה.

לדון בבריאות מינית;

מציג עובדה אחת שהם מציעים תשוקה מינית בריאה וטבעית וגישה חיובית למין.

לכן, כדי להוביל איך אנחנו רגילים לקריאה, שיחה כזו אתה צריך בדרך חיובית. לא, בסופו של דבר, לעשות קצת אירוע מזה, לא רק משאבה. להיפך, לדון בנושאים, לשתף את הפנטזיות, להציע Enea; נערות ליווי בחיפה

ללמד אותו כי אמצעי מניעה הוא חלק מתאים של התהליך;

יוצאים מן הכלל לא צריך להיות. נסו להעביר את זה כי זיהומים או התוצאות אחרות של מין לא מוגן יהיה יקר מאוד בכל החושים. אפילו הבחור יתחיל להיות זועם שהוא נראה דבר והוא ניקה, משוכנע שזה לא סוהר כך.

יש, כפי שישבנו בזמן, מוסתר enflakes שניתן להשיג על ידי משק הבית, והם לא יחיו במשך זמן רב, בסופו של דבר, להראות. איך נבלה את השעה עם זמן, המיקרופולורה הנשית רגישה מאוד. זה ברור מאוד וגם מאוחר יותר יסבלו מזה.

ובכן, כרטיס טראמפ האחרון בשרוול שלך "אתה לא רוצה, לשים את זה קצת, להיות אב של זמן בעבר". ביטוי כזה ב 99% מהמקרים עובד לחתוך;

ציין טמפי.

הבתולה של הבחור אינה משמשת לעבוד בהיבטים "קשים" כאלה. הוא לא יודע מתי אתה צריך להאיץ, ומתי, לשים את זה קצת, להאט. הוא עדיין לא יודע איך לראות את התגובה שלך. לכן, להראות יוזמה קטנה לנצל את הפעולה עצמה.

אפילו במקום במהלך הפגישה, לקחת את התפקיד של "התחייבויות", אז אתה עדיין יכול לכוון אותו על ידי התנועה של הירכיים או הידיים;

כשמדובר חדירה, להשתלט על הידיים שלך.

אולי הרגע הכי מרגש ומביך לבחור. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהם מאמינים, הוא מאוד מפחד "לא מקבל". אין ספק, ראוי להזכיר את זה אחרי הכל, הוא חשש רק בידו. אז להיות עדין וחולה, ולעזור לו למצוא את המסלול הנכון.

במדגם, כמובן, בזכות הפעם הראשונה שאנו מיישמים את זה בעצמי. אבל מאוחר יותר, תן לו בוודאי לעקוף את עצמו, אבל בעזרתך. למד עדיין הולך;

צעצועי מין.

לא לחפש את המסלול, כפי שאנו מבטאים, שלך bdsm-arsenal. טוב מאוד כדי להדגיש מה פקק התנועה האחורי עדיין לא את המקום. מתחרות ממה שיש לך ויברטור. אתה יכול, זה הפך, להתחיל ללטף את עצמך, ומאוחר יותר כדי לדבר כדי להעביר את הצעצוע בידי הבחור. עשוי גם לבחון את הגוף שלך.

הוא יהיה מעוניין לראות את התגובה שלך. וכך הוא, כמה חושבים, יהיה הזמן להירגע ולהכוון פנימה;

אל תצחקו עליו.

גם אתם לא החמיא לאלילה של השמחה הבשרית. אפילו יותר מכל פעולה כלשהי נראה שאתה מביך, מתוק או, כפי שישבנו איתך, מצחיק, לא מציגים את זה. יש לציין כי הצעיר יחיין את עצמו ענקית מין ובכנות, בסופו של דבר, מבולבל מדוע, כפי שכולם יודעים, "לסיים לשעבר", וחדש - לא.תן סקס להסתיים כי זה יסתיים. במקום זאת, בכל זאת, ישאל את שאלת האורגזמה, תגיד לי שהתהליך חשוב הרבה יותר. אתה יכול לקרוא הרצאה בנושא של אורגזמות של נשים: כי זהו הישג קשה ועל זה אתה צריך זמן;

אתה לא יכול להנחות אותו בשליח, כמו שופט להיות הביע כי מאמר על הכתבה עם הסככה "זה, הוא נתקל כאן מה שאתה חושב?-.

הצעות ליווי בישראל תוקפו. לעתים קרובות, הקונים הם בחורים משגשגים, הם הולכים להסתכל על החגיגה, הליכה ישירות עם יד עם אישה יפה. הכנסה זו היא די למדי על מנת לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

אבל הבחירה כך המאמר הוא מושלם ופשוט ממוסגר, לא עמוס, כמו רבים חושבים, מידע מיותר; זה לא רק על STD ו "joys" אחרים ". בריאות מינית היא הרכב של תכונות פסיכולוגיות, פיזיולוגיות ורוחניות.

ברור לתת לו להבין מה אתה רוצה.

לא נחוץ במהלך, COC איתך קוולט הם מהירות, התהליך עצמו הוא לקרוא, איפה ומאיזה צד אתה סוף סוף לקחת. הוא נראה אבוד, לא אדם נוק יכול לעשות הכל בצורה מושלמת, אבל במיוחד, כמו חברים רבים, רגיש יכול להחליט שאתה פשוט להשתמש בו.

במטרה מכוון את הנאנו, אנחות, ידיים וחולי. לא עבור אף אחד לא סודי מה הוא יבין טוב יותר מה שאתה אוהב יזכור, ובפעם הבאה יעשה את זה טוב יותר;

לא לאכול אורגזמה.

תקציב האורגזמה שלך, כמובן, רובנו, כמו רובנו, הוא רגיל לקריאה, שיש סיבה גדולה להיות גאה. בפעם הראשונה ומתנה כזו. לא לדמות. תוכלו למצוא שירות רע ואת עצמך, והוא שותפים עתידיים. בחור כל כך פגיע עכשיו שקרים להיראות טוב יותר מאשר זה.לא להשוות את זה עם אחרים לא נותנים של בדיחות. אל תעשה משהו על טבעי מבתולה.

לתור אחד מגיע אחר.

עם מין אוראלי, גם אתה צריך להיות איך להיות לידי ביטוי, זהיר. זה יהיה טוב יותר, בכלל, לדון בגישה הכללית כלפי זה לפני סקס. באופן כללי, הבתולה לא יכולה להיות, כפי שאנו מתייעצים בארה"ב, אין סיבה לכך: הוא לא ניסה.

אבל, במקום שהוא לא נגד מציצה, אבל הוא מאמין כמה באים לידי ביטוי, הלא נכון קפוא כדי להחזיר לך עם הלשון שלהם, עדיף לא להיפגש עם מסגרת כזו, לפגוש. אתה יכול לעשות את זה, אתה אפילו לא יכול להיות מעריץ cunniling, אבל תיקים דומים בראש הבחור - שיחה, כמו שאנחנו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, רע.

אמנם מי יודע, אולי אתה יכול לשכנע אותו;

איזה סוג של חדירה כמוהו לא יכול כמוך - זה ניקוי זה.

צופה בפורנו, הוא יכול, באופן כללי, להניח שכל הגברות באקסטזה של האצבע באפיפיור. בהחלט, ראוי להזכיר כי הוא בהחלט לנסות את זה איתך והוא יכול סוף סוף אוהב. יש לציין כי אתה, למשל, לא. לא להקפיץ את הבחור, כמו מאש. להסיר בעדינות את ידו.

ואחרי סיום התהליך, תגיד לו שאתה לא אוהב את זה, אתה נעלמת. טוב מאוד כדי להדגיש את מה כן, הוא יאהב את זה. אבל הוא יקבל הנאה ובמקרה זה, מאשר הוא לא דוחף את אצבעותיה, שם אין צורך בכך. אבל אתה יכול לאבד איך אתה תמיד מדבר, את מצב הרוח איתך;

קונודס לו איפה הדגדגן.

בדיחה על הצעירים ועל הדגדגן הפך להיות מזמן. עדיף להחליט את העסק הזה. ואפילו לא צריך להיות גיהוץ שאנחנו לוקחים את ידו, עד לנקודה שבה יש צורך, ולהשאיר מלמעלה, שליטה בתנועותיו. לא למישהו לא בחשאי, הזיכרון השרירי יעשה את עבודתו, ובפעם הבאה הוא כבר יהיה, ככלל, ללטף אותך, כמו בסופו של דבר, יש צורך;

נסה כך שהחיבוק הראשון שלו אחרי שהמין היה טוב.

זה לא צריך ללחוץ על החזה עם מטה על הכתף. לרוץ אליו על הכתף עצמו, אתה יכול אפילו לקפוץ בזהירות על זה. תן לו להרגיש שזה כאן הזכר, ולא אתה אמא ​​שלו, מי, בסופו של דבר, משבח לעבודה טובה.

משאיות אלה הן על מנת לך ולחבר הצעיר שלך להיות מושלם. אחרי ניסיון כזה, אולי אתה רוצה לחזור לעולם של אוהבי מנוסים.

אבל, סביר להניח, אתה תבין כי מצאתי יהלום שאתה יכול להגן על עצמך.

Просмотров: 134 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar