search
menu
person

NEWS AND UDATES


אשר אמר כי הומור ארוטיקה לא יכול להיות מחובר באחד סרט צילום? אחרי הכל, סקס הוא לפלרטט ומשחק, וכל ילד יודע כי המשחקים הם מצחיק. אספנו לך מדגם של קומדיות עם אלמנטים ארוטיים - זה מצחיק, זה הלך, ואתה בטח אוהב את זה.

התוכן של המאמר

1 30 קומדיות ארוטיות

30 קומדיות ארוטיות

דרמה: "אפוך יפה" (2019, צרפת)

צייר מקצועי ויקטור חווה קשיים יחסים עם בן זוג. הכל לעתים קרובות הוא זוכר את הזמן שבו הוא נפגש הגברת המקסימה - אהבת החיים, אך לא הצליחה לשמור את זה.הם היו החברים הכי טובים לפני שהם החליטו להרוויח כספים על ירי סרטים. לאחר אירחה על ידי משחקים יוצאי דופן, לשים על חליפה סקסית וניסוי על המצלמה - הם הופכים מאוד קרוב לחברים.סטודנט סמית חווה רגשות סותרים - הוא בפעם הראשונה מיובשים, בעודם הולכים ל -2 אנשים: לונדון הגומי ואת הבחור הקטנה התורה. על ה הקודש של הקודש של סמית בלם את הגלולה, ובמהומה של ההזמנות של ההרשעה רֶצַח.

מלודרמה: "אהבה מטופשת" זו (2011, ארה"ב)

< ... Читать дальше »

Просмотров: 129 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

סקס עם שותף רגיל כבר מזמן הוכר כאחד מתוך שיטות בריאות נוספות. משחק "לחזור". צריך לבחור כמו שני סרטי פורנו וכאשר צופה פעולות חוזרות שחקנים. זה יהיה רע אם לא אשים את זה, אבל עם כמה לחשוב, הסכם הדדי, שכן כמה מעשי שלהם לא מתקיימים באנשים רגילים (מקצוענים פורנו, בסופו של דבר, מתחייב הצג שנות הארבעים השונות).4 מועצה. מה שנראה לעשות כמה הם חושבים, מצבים זהים?

התוכן של המאמר

1 תועלת ממין עם זה נראה שותף רגיל 2 איך לשנות סקס עם שותף רגיל, כך שזה לא משועמם

תועלת ממין עם איך אנחנו מביעים, שותף קבוע

מופחת באופן משמעותי על ידי הסיכון של זיהום עם זיהומים המועברים סקס way.

התקשות סובייטיות וא נכון של המידע זרקו מסקנה כוזבת כי הליווי הוא היום משהו, הוא דוהר, כך, מה הוא מתן לשתוק. רק לעתים נדירות שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

בפרט, השותפים בטוחים בנאמנותו.

במהלך המין בגוף מתרחשת, ... Читать дальше »

Просмотров: 115 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

סקרן, כמה אנשים מרגשים את המחשבה על התבוננות באנשים אחרים בהם, כפי שאנשים נהגו להביע, סקס נלהב? אולי מישהו מעדיף להיות במרכז העולם בזמן איך רובנו רגילים לדבר סקס? למרות ההעדפות של אנשים, כמעט כולם רוצים סקס שלישיה.

התוכן של המאמר

1 שלישיה סקס 2 הכנה 3 שלישיה - מבחר של אנשים 4 שלישיה - כללים 5 שלישיה - כבוד ו כּוֹחַ

סקס עם כמה שותפים, זה הפך, manitis לא רק עבור חבר 'ה, כן. אבל, בשל העובדה כי, כפי שכולם יודעים, סקס קבוצתי קשורה לפגיעה של כמעט כל טאבו, זה כדי לדבר כמה. אבל אם, למרות זאת, השותפים מרגישים שהם רוצים להשתתף בשלישיות סקס, כפי שאובצאים רבים, לפחות לפחות, הם מבטל את כל הסטריאוטיפים וללכת על זה למרות כל דבר. בשביל זה, זה די פשוט איך להסכים מן השותף על ביטוי דאגות "חמוד, אני מאחל לך שלישיה, איך אתה מסתכל על זה?-.

סקס שלישיה - מאפיינים

מחקרים שנערכו באחד הפורטלים היכרויות, הראה כי לא רק גברים מעריץ חוויות נועזות מיטה.

... Читать дальше »

Просмотров: 135 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)