search
menu
person

NEWS AND UDATES


08:50
30 הקומדיות הארוטיות הטובות ביותר המתנפחות את מצב הרוח ולא רק

אשר אמר כי הומור ארוטיקה לא יכול להיות מחובר באחד סרט צילום? אחרי הכל, סקס הוא לפלרטט ומשחק, וכל ילד יודע כי המשחקים הם מצחיק. אספנו לך מדגם של קומדיות עם אלמנטים ארוטיים - זה מצחיק, זה הלך, ואתה בטח אוהב את זה.

התוכן של המאמר

1 30 קומדיות ארוטיות

30 קומדיות ארוטיות

דרמה: "אפוך יפה" (2019, צרפת)

צייר מקצועי ויקטור חווה קשיים יחסים עם בן זוג. הכל לעתים קרובות הוא זוכר את הזמן שבו הוא נפגש הגברת המקסימה - אהבת החיים, אך לא הצליחה לשמור את זה.הם היו החברים הכי טובים לפני שהם החליטו להרוויח כספים על ירי סרטים. לאחר אירחה על ידי משחקים יוצאי דופן, לשים על חליפה סקסית וניסוי על המצלמה - הם הופכים מאוד קרוב לחברים.סטודנט סמית חווה רגשות סותרים - הוא בפעם הראשונה מיובשים, בעודם הולכים ל -2 אנשים: לונדון הגומי ואת הבחור הקטנה התורה. על ה הקודש של הקודש של סמית בלם את הגלולה, ובמהומה של ההזמנות של ההרשעה רֶצַח.

מלודרמה: "אהבה מטופשת" זו (2011, ארה"ב)

מלודרמה: "הצעיר שלי הוא פסיכולוג" (2012, ארה"ב)

חיות מחמד יוצא מרפאה פסיכיאטרית. אבל האיש לא מתברר לעשות חיים רגילים בזמן שהוא לא עומד בגברת אקסצנטרית טיפאני. יש לה רצונות ומחשבות רבות, ו PETA יצטרך לגלם אותם, - על השני לא Loore.

מלודרמה: "סקס עבור ידידות" (2011, ארה"ב)

ג'יימי נחשב לא אדם חושני, ודילן, - להיפך, קר מאוד-דם. שניהם לא דבק דברים בגלל המוסר, לכן, הם יוטלו מאהבה ומחליטים לעבוד יחד ללא חובות.

קומדיה: "נאה" (2007, גרמניה)

עיתונאי ליודו קיבל מאסר על חדירה פני השטח בנד. האיש רוצה לפתות את המורה של הילדים גן, שם הוא משרת את המועד האחרון לקנות אותו. אבל המורה היה אשה, אשר לא יכול לסבול luuudo.

דרמה: "שלושה" (1994, ארה"ב)

במקרה של אישה חמוד אלכס מתיישב באחד חדר עם 2 חבר 'ה. מקרים פלאש בו זמנית אבל פתאומי מַעֲרָך. אחרי הכל, אישה אוהבת את אדי, מי, בתורו, הוא הומו כבר כבר זמן רב הביט בסטיוארט, והוא חולמת על אלכס.

מלודרמה: "מזכיר" (2002, ארה"ב)

כשמר גריי ראה את הקושי במזכיר שלו דקדוק, החליט ללא עזרה של אחרים כדי לסייע לגברת. הדרכים שלו דומות מאוד סדיסט, אבל אפילו כמו ערעור גס, כי זה מזוכיסט.

מלודרמה: "יותר ממין" (2011, ארה"ב)

אדם היה נסער כאשר הוא כתב SMS במשך זמן רב מוכר הצעת לילה בכירה. אבל פתאום הסכימה אמה, ושותפים כל כך הם משכו את המשחקים שלהם כי מקרים ללא חובות המשיכו הלאה. ביי רגשות כנים לא נראו.

דרמה: "לקשור אותי" (1990, ספרד)

נמלט ממרפאה פסיכיאטרית, צעיר לא יציב ריקי חוטף חברה לשעבר. הוא מחזיק את בני הערובה שלה כדי לספק תשוקה סקסית. ואם אתה הראשון להתנגד, אז זה מגיע בקרוב לטעום.

מלודרמה: "fabdist" (2009, ארה"ב)

Nikki - הצעיר הכריזמטי הצעיר שמרוויח למין חיים עם גברת מאובטחת. כרגע הוא נמצא במיטה של ​​סמנתה - בוג'י מעדיף יחסים אמיתיים. וניקי היה איתה מאה אחוז אני מסכים עד שפגש את הת'ר המקסים.

מלודרמה: "מזל טוב, צ 'אק!"(2007, קנדה)

לצ'אק יש יכולת קסומה כמעט - אחרי לילה עם לו בנות למצוא במהירות את חצי. והבחור סידר לילות חד פעמיים בלי הפרידה ההיסטרית בזמן שהוא עצמו לא. אחרי הכל, מתברר כי אחרי סקס היא תלך אחר?

מלודרמה: "שכן" (2004, ארה"ב)

הסריג מהמבט הראשון מתאהב בשכן מקסים דניאל, ועד מהרה הוא מוכן להציע את ידה ואת לבה. אבל כאן מתברר, כי האישה היא כוכב פורנו לשעבר, ואת הסריג צריך מוניטין מאתגר עבור המקצוע פּוֹלִיטִיקָה.

דרמה: "תשוקה דון חואן" (2013, ארצות הברית)

ג'ון הוא אדם יפה ומצליח סיבה מסוימת היא חווה תענוג יותר בידו, מאשר עם דאמי. הוא, לעומת זאת, מנסה לתקן, אבל זה יהיה רק ​​עם זה, מי הוא באמת אוהב.

דרמה: "נגע" (2014, ארה"ב)

שלושה בני נוער רצים ממרכז השיקום: וינסנט תסמונת טורכה, אנורקסקה מריה וצ'ורל אלכס. מקרה מכונית, הם בראשות הים, בדרך ידידות, אהבה ו 1 סקסי עָנָיו.

קומדיה: "אהבה ותרופות אחרות" (2010, ארה"ב)

האישה הצבעונית של מגי כבר זמן רב מצא אדם ללא דופי אשר ולדבר סקרן, מיטה - חם.

התקשות ו פגמים רוסים זרעו דיעה המוטעית כי ליווי כעת הוא ניקה משהו, יש צורך לעבור על עובדה זו. רק יחידות יודעים כי ליווי השירותים בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

בן זוגו הפך לג'יימי - ויאגרה סוחר, לעתים קרובות גלולות שימושיות. איזו אהבה תהיה בין מכור לסמים ו "חולה" אישה?

דרמה: "ויקי כריסטינה ברצלונה" (2008, ספרד)

כאשר הצייר אנטוניו נפגש 2 חמוד תיירים, משולש אהבה נלהב. אבל אנטוניו צריך להיבחר אחד, כי זה לא טוב לשחק רגשות של אנשים אחרים. וזה היה שווה אותו לחשוב על איך הגברת השלישית הופיעה באופק - בן הזוג לשעבר.

קומדיה: "מין מדריך על השני תאריך »(2019, אנגליה)

לורה וריאן רגילים שהשותפים זורקים אותם לאחר התאריך הראשון כי לאחר שפגש אחד את השני לאחר שקיבל הסכמה על 2, - מבולבל לחלוטין. מה נדרש עבור הפגישה השנייה כאשר אתה כבר יכול ללכת סקס: הלבשה תחתונה אלגנטית, בושם וקונדום.

קומדיה: "סודות סקס ואהבה" (2016, ספרד)

אפילו לעצמו, איקים לא יכול להבהיר מדוע הוא נשק לרצון בלט קפדנית דיווה הלן. אבל לא זוכר לחזור, - עכשיו אין זוג יכול לסגת זה מזה, בדיוק חוזר על תנועות השותף, מאז הנשיקה היתה קסומה.פייר ופנלופה היו חברים במשך שנים רבות לפני שהפכו hahala. להחזיר הכל בחזרה, הם החליטו לפגוש בפעם האחרונה, אבל פתאום בבוקר הבא התעוררו בחבר הגופים.

מלודרמה: "עוד זוג" (2019, ארה"ב)

דרמה: "השבוע הארוך ביותר" (2014, ארה"ב)

זהו הסיפור של 2 בן שנה, שלא למדו מְבוּגָר. כאשר ה -1 1 גורש מהבית, השני - ידידותי תופס אותו בדירה שלו. זה רק במקום דרג את המחווה, האדם מחליט לגנוב חברה של חבר.

מלודרמה: "היד שלך ביד" (2012, צָרְפַת)

5 סיפורי אהבה על אנשים שאינם מרוצים היום כי הם מוצאים משהו חדש. ילדה, מקופחת, בתול, בן זוג נשבעתי בן זוג ומושבה, בני זוג אוהבים דברים ועוד.שרלוט - מזכיר המדינה של בית השלג הלבן, ייאוש למשנהו מדינה לסיום עסקה בסיסית. איתי, היא לוקחת חבר לכיתה לשעבר - טיפש חוליגן פרדה, ואפילו לעצמו לא יכול להבהיר מה זה עָשׂוּי.

קומדיה: "אהבה גזר בצרפתית" (2017, צָרְפַת)

מלודרמה: "אהבה ממבט ראשון" (2014, ארה"ב)

אחרי פרידה מגעילה עם בחור, החליט מייגן לבלות את הלילה עם זר.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. רב-זמן, קונים הם בחורים משגשגים, זה שהם מתכוונים להיראות להופיע בפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. כזה מרוויח מספיק, אז כדי לגמרי לחלוטין לכסות את כל מה שצריך.

בחירת Aleka על ידי החלת היכרויות, היא באומץ בא לדירתו ושברו לגורלו הלא מוצלח. ובבוקר לא יכולתי לך הביתה כי השלג הניח את כל העיר.

מלודרמה: סווינגר (2016, דנמרק)

אדם - אדם מצליח בן 40 שיש לו הכל: קריירה טובה, משפחה מאושרת, ואפילו בידור בצורה של בגידה מועדון סווינגר. אבל החיים עדיין נראו עצובים, עד שפגש במועדון גברת חדשה ולא לובשת. דירות דיסקרטיות בצפון

דרמה: "אוהב / לא אוהב" (2011, קנדה)

סופר של מרגו במשך 6 שנים לחיות בנישואין עם טוב גבר יפה, ומאושר מאוד בחיים המקומיים. אבל כאשר הדלת הסמוכה יש צעיר חם, אישה חווה תחושה חדשה של אהבה - זה לא דומה ומושכת.

קומדיה: "זאק ומירי להוריד פורנו" (2008, ארה"ב)

מה אם יש הזדמנות לחזור באותה עת, אם כי רפאים?יהיה איש משפחה מתון, בפעם הראשונה מחליט על בגידה לאחר בגידה בן זוג. בבר הוא פגש בחור שלימד את הטנדר שלו אומנות. אבל ההיכרות החדשה מפסיקה לעודד מתי יאריך את זה האיזר פוגש עם בתו.

פנטזיה: "Ba-Bach" (2010, צרפת)

מי הוא הרוצח?

דרמה: "במיטה עם ויקטוריה" (2016, צרפת)

ויקטוריה היה מספר עצום של אוהבי. באיזה רגע שלה החיים הסקסיים יצאו מכלל שליטה, והגברת השיקה את עצמה. עכשיו היא מנסה לחזור לאורח החיים הזהב, אבל לאוהבים לשעבר זה לא מתאים.

קומדיה: "מה שקרה אתמול בלילה" (2014, ארה"ב)

היסטוריה של 2 זוגות שמצאו זה את זה במועדון לילה מחולק לבלות כמה לילה אחד בלבד. אבל הדברים לא הושלמו על זה, - גברים ובנות מנסים לבנות משהו נכון על זה זה התחיל עם סקס.

פנטזיה: "טיול מין" (2019, ארה"ב)

אדי - אישה, שאינה מפריעה חושנית קשר עם הגברת, אבל הוא יודע את שיטות השיטות, איך לגרור אותו למיטה, ו כותב על הספר הזה. כאשר המכשפה הזועמת הופכת אותו לגברת, אדי לא נעלם והולך לחקר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

קומדיות ארוטיות - אפשרות טובה להציג עם החצי השני. לעתים קרובות, הצעיר ואישה מקבלים את הסרט יותר ממה שאתה נראה. במקביל, בתהליך של חיפוש, כמה יכול אפילו לחצות בעצמם: אז לפעמים אנשים השרועים וטעמים לגבי Sinematograph. לא נוכל לקבוע איזה סרט להסתכל? כלול אחד הקומדיות הארוטיות שהוצגו ברשימה! הם מתחברים לעצמם מגרש טוב ומשמעותי, חלק גדול של הומור ומספר מספיק של סצנות מיוחדות. תאמין שזה סקרן יהיה גם!

Просмотров: 129 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar