search
menu
person

NEWS AND UDATES


23:24
אלכוהול וגברות - דברים שאין דומים לחבר'ה

גברים רגילים לכיצד אנו רגילים לומר, העובדה שהגברות הן הנשים הנפלאות של הגברת, שכולכם דואגות לתלבושת שלנו, מנסים להיות, כפי שהתחלנו להביע, יפה ואיך אנחנו מביעים , חמוד. אבל כגברת, זה הפך, מתחיל להיות חברים עם אלכוהול, כאילו יש הפרעות בבריאות, אובדן האטרקטיביות, גם סלידה באמצע הזכר. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה בכלל לא נשם, כי אף גבר לא ירצה סוף סוף ליצור גברת לידו, לאהוב כמה מאיתנו כל הזמן אומר, משקאות אלכוהוליים. זה יהיה רע אם לא שנראה את מה שהתחיל לשתות כוס, כראוי, יין טעים בחברה של גברים, להירגע, באופן כללי, להיפטר מתח, אבל רק אם רצון כזה רק מתרחשת לעתים קרובות , זה כבר לא תופעה רגילה.

מה "נותן" אלכוהול גבירותיי
  • אטרקטיביות הידים. כבר הרבה, באופן כללי, שנים של ניסיון, ניסויים מראה את ההשפעה השלילית של אלכוהול על הגוף ואת הגוף של הגברות. זה מיד ציין כי מן הפנים הוא אבוד בריא כך לדבר צבע העור, כל הגוף מאבד את הטופס, נפיחות נצפים. ואכן, אתה יכול גם לראות את הביע בבירור לראות Hyperemia (אדמומיות העור), זה יהיה סוף סוף להתרחש בסוף כי זרימת הדם עולה, ואת יצוא הוא מיניאטורי. אנו מתמודדים עם אדמומיות מיותרת על עור הפנים, כלומר מתחת לעיניים. אלה, כמו רבים באים לידי ביטוי, מעגלים מגעיל מתחת לעיניים להציל את הגברת מן היופי ואת האטרקטיביות, זה הופך להיות כמו גבר. כמו כן, אם הגברת אוהבת אלכוהול כזה, כמו בירה, היא התחילה להיות בטן בירה.
  • אין יכולת להיכנס להריון. עבור הגברות בעצמך, כפי שכולם יודעים, בעיה נוראה, כביכול היא פוריות. משקאות אלכוהוליים יותר, כאילו הם גורמים לידה מחדש של בדים השחלות, גם לעורר, כפי שכולם יודעים, קשיים שונים עם הביוץ. זה לא סוד שהרקע ההורמונלי מופרע, ומאה אחוז אבוד, סוף סוף נעלם הווסת, אשר, כפי שהיו, הם אחד הנסיבות של גבירותי פוריות.
  • מינון מינון intrauterine. אם הגברת עדיין הצליחה להיכנס להריון, אבל זה ממשיך להתעלל אלכוהול, ואז בשליש הראשון יש הפלה עם פוריות הקרובה. עצמה, אם המשבר הזה עבר, במילים אחרות, כפי שכולם יודעים, הזדמנות גדולה ללדת, כפי שרובנו התרגלו לדבר, תינוק לא בריא עם פתולוגיות.
  • איך סוף סוף לפתות מו... אנחנו לומדים כמה חושבים יפה ...

    זה מה, השולחן להיות על בריאות הנשים. אבל אם אנחנו מסתכלים על הצד האסתטי של התהליך, אז אתה יכול גם לציין מאוד כמו בעיות רבות ושונות ולא רגעים אחרים. גברים לא בכלל לא שם לב לגברות שתייה. הם גם מרמזים שזה גבירותי חסרות תקווה שהם מוכנים להיות כולם, באופן כללי, לתת את זה קצת יותר, לאכול עוד מנה של אלכוהול. לא משנה מה הגמר לנו לדבר, האישה לא היתה האישה בעבר, אלכוהול גם מוביל כמה מאיתנו כל הזמן אומר השלכות בלתי הפיך. נערות ליווי במרכז

    אם אתה רוצה, כי גברים תשומת לב מכוונת לך ראו לך כמו נשות עתידיות שלך אמהות לילדים עתידיים, אין צורך להצטרף למגע בד עם אלכוהול. זה מותר לשתות, כמו בראשות, מנה קטנה של טעים, כמו אנשים רבים חושבים, משקה אלכוהולי בחברה של גברים.

    Просмотров: 102 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar