search
menu
person

NEWS AND UDATES


19:58
אני אישה. איך לאהוב את עצמך?

כל אישה שרוצה להשיג הצלחה בחיים האלה ולקבל אהבה וכבוד עבור אלה סביב אנשים, חייב קודם ללמוד לאהוב את עצמם. רבים מן הנציגים של סקס יפה מאוד טיפול זה השאלה הזאת, איך לאהוב את עצמם ומה אתה צריך לעשות בשביל זה?

הערכה עצמית

אישה זו צריכה להיזכר כי באותו העולם הם מביאים את הגישה שלהם ולקבל את התשובה המתאימה. אם אתה כל הזמן לא מרוצה, מתח ביקורת, מושפלת את עצמך, אז כל זה מגיע מהחיים. ראשית אתה צריך לכבד את עצמך, אהבה ולעשות מה שיש לך, העריך את עצמך. אני מעריך את עצמך בכל דבר ובמערכות יחסים עם חברים, ובמערכת יחסים עם בעלך ויחסים עם קרובי משפחה. כל מה ששלחנו, חזרו אלינו. אוהב את עצמך, לעודד כל רגע של החיים ולראות את עצמך איך החיים יחייכו, ואת הימים שלך יהיה מלא אהבה ואושר.

גברים גם אוהבים נשים שיודעות להעריך את עצמן ואת כבוד. לעולם אל תנסה להתקשר לרחמים על עצמך, כי אתה לא צריך חטא של אדם, כלומר אהבה וכבוד. חטא ויש מחשבה אמיתית של אהבה. זה לעתים קרובות מאוד ההישג של התוצאות הרצויות לעתים קרובות יותר. מומחים הראו כי הצד הפסיכולוגי של הערכה עצמית נמוכה מתגוררת באנוכיות. אתה צריך להיפטר אנוכיות ולעשות מאמצים מקסימליים לשנות את הכיוון השלילי של מחשבות. אין צורך להתלונן כל הזמן על החיים, המחשבות שלנו הם חומרים, אז ללמוד להיות גאה ושמחה במה שיש לך.

אתה יכול לאהוב אותך הרבה. אחרי הכל, כל אישה היא ייחודית וייחודית. אין צורך לשאוף להיות אחר, כי אז אתה מאבד את עצמך ואת התמונה שלך. הישאר הכי טבעי וייחודי. בגלל זה אתה צריך לאהוב את עצמך, כי הטבעיות שלך לא ניתן להתגלות על ידי אנשים אחרים. יתר על כן, נשים צריכות לפקח כל הזמן ולאהוב את גופם. להיות תמיד: דירות דיסקרטיות בתל אביב

  • מאוד יפה.
  • טוב מטופל.
  • נְקֵבָה.
  • מְקוֹרִי
  • יעזור לך לראות אנשים ייחודיים והערכה עצמית יתחילו להרמוניה.

    קשיים עיקריים... כי צעירים... כיצד להשיג כבוד

    על מנת להשיג בהרמוניה ולדעת את התוצאות הרצויות, כדאי להשתיק באווירה נינוחה ולהרגיש את השלום הפנימי. צריך לעבוד כל הזמן עם זיכרון לזכור רגעים נעימים. למד להעריך את הרגעים של אהבה, אושר, שמחה ולהדגיש את הזמן שאתה גאה בעצמם. קובע את היכולות שלך, חלקים חיוביים, איכות, רצוי לכתוב הכל על נייר. אתה צריך לנתח ולזכור אותם רגעים כאשר אתה מתבייש בעצמנו. זכור אילו נסיבות הובילו את זה, מה שגיאות יש לך להרשות ולהיפטר מאיכויות שליליות כאלה. תגיד שלום לטעויות שלך ולא זוכר אותם יותר. אז תלמד להיראות כראוי על החיים ואתה תבין כי, למעט איכויות שליליות, יש לך הרבה חיובי וטוב. עבור כל זה ואתה צריך לאהוב אותך.

    זכור את הביטוי שאין נשים רעות, אין חקירות. אם אתה כל הזמן לבדוק את עצמך, טיפול העור שלך, ללכת סלוני יופי, השמלה יפה באלגנטיות, אז אתה תהיה מופתע היופי שלך ואת הנשיות שלך. האישה הזאת קשה לא לשים לב בחברה, כך שתוכל להגדיל את המדינה שלך כל הזמן במרכז. זה בדיוק מה יעזור אישה אמיתית אי פעם לאבד את הפנים שלך, ליהנות מהחיים ולאהוב את עצמך. אל תהסס את הגוף שלך, לא להתלונן על החיים שלך, להסתכל כל הזמן את המראה שלך ואתה יכול להיות מלכה אמיתית. זכור, אתה לא גרוע יותר מאחרים, ללמוד כיצד להעריך את כל התכונות החיוביות שלך.

    Просмотров: 115 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar