search
menu
person

NEWS AND UDATES


21:14
אתה יכול קנאי בחורים?

אפילו פנימה, כפי שכולם אומרים, היחסים החזקים ולא הרעים, כפי שכולם יודעים, לפעמים יש רגעים שבהם הגברת מתחילה לחשוב שהמבוט האהוב שלה על שאר הנשים, מה שהופך אותה, כפי שאנשים רגילים להביע, חֲסַר מְנוּחָה. זה לא הכרחי לעשות את זה, זה צריך להיות, כדי לאפשר, כך קנאה לדכא את האהבה שלך והרס דברים.

למה נשים מקנאות?

לקנאת נשים יש תנאים מוקדמים שונים. כולם יודעים שרק להבין אותם, אתה יכול להילחם עם ההרגשה הזאת. לא לכל מי שהקנאה יכולה להתפתח לאורך כל החיים, אבל רק כדי לבטא את עצמה רק כשהוא סוף סוף התעוררה שרק. יש צורך להדגיש את מה שהוא הופך להיות בראש? לא מסתורין כי על איך העבר שלנו, תלוי במה שאנחנו הופכים בגיל הבוגרים ביותר. אחרי הכל, עם הגברת, זה הפך, היו פעולות שונות, היא קיבלה מידע שונה ולקחה אותו, חווה רגשות, רגשות, ייסורים. החלטות נתפסות, העיניים השתנו, המסקנות נעשו והוגשו, יחד עם איסורים אישיים והגבלות. כל זה גרם לנו במיוחד, מה שאנחנו כרגע. את החוויות לשעבר יכול להיות כל כך הרבה להשפיע על הגברת כי קנאה לבחירה שלהם החלה להתבטא.

לעתים קרובות, הגברת של הגברת, בסופו של דבר, מקנא מסיבות שלאחר מכן:

  • פחד מפני בדידות, הגברת היום היא כדי לדבר חושב שהאיש יזרוק אותה.
  • את אי הוודאות היא שזה יפה ורוצה.
  • בשל הערכה עצמית נמוכה ולא אוהב בעצמך.
  • תשומת הלב של הגברים חסרות באופן כללי.
  • תחושת אביזרים (במיוחד בתוקף יכול להתבטא ביחס לשותפים לשעבר).
  • אולי הגברת כדי לדבר מעתיק את המודל של ההתנהגות שגרמה לאורך כל החיים (לרוב אנו מדברים על היחסים במשפחה, שבה האדם גדל). מתבטאת בחזרה על האופן ורגשותיהם של כל ההורים.
  • סכום עצום, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, הניסיון השלילי האישי הקשור לגברים (הגברת פחדים רק אמון נציגי הרצפה החזקה).
  • משמעות האחרונה... איפה לנוח bogo... איך אתה יכול לנצח?

    מישהו ממהר, הוא הפך, לזעם - שום בעיות לא היו מופיעות, אם יש חיים בדרך אחרת, או לא היה כל כך חריף, סוף סוף, נתפס מה שהיה. אבל העבר לא ניתן להחזיר או לשנות. זה הכרחי, בסופו של דבר, לעשות עוד - לחסל את ההשפעה המזיקה של החיים הנוכחיים שלנו. מישהו קטן יודע שרק אתה יכול סוף סוף להתמודד עם קנאה ואוניברסיטאות מגעיל אחרות.

    לחסל את ההשפעות המזיקות, כפי שאנו מדברים כל הזמן, אשר חלף, לא כך לדבר אומר שאתה יכול להיפטר זיכרונות למאה אחוז. אתה רק צריך להתגבר על כל שלילי, אשר מבצע את עצמך בגלל הכישלונות. ואולי אפילו לא צריך להגיד שאם ההשפעה של העבר, תיפטר מכל זיכרונות אחרים וכואבים, רגשות לשעבר. משמעות הדבר היא כי כל זוועות לשעבר פשוט להיפרד, אתה כבר לא לפחד, אתה תפחד בחורים, אתה תהפוך הכי בטוח בעצמך להיפטר השלילי, אשר הורס אותך מבפנים, בחירה אנרגיה, ואת העסק שלך עם המין השני. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

    Просмотров: 1028 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar