search
menu
person

NEWS AND UDATES


21:15
כיצד לבחור שמן לעיסוי ארוטי

נגיעה במהלך עיסוי ארוטי חייב להיות מתוק, תירוץ. מערכת יחסים זו ממתינה לבקר סלון. אבל אם הילדה לא תשתמש שמן עיסוי, בואו נוגע לגרות, לספק אי נוחות.

על הרכב תערובות נפט

שמן עיסוי מקצועי מורכב בסיס צמח ארומטי בסיס לחות. בדיוק על חשבון הרכיב השני לישה אינה מספקת תחושות לא נעימות. מצב הרוח הרגשי משתפר בזכות ריח נעים.

אילו תערובות משמשים בחדרי מגורים מקצועיים לגברים? של ההרכב תלוי ישירות על תחושת האורח:

  • אפקט הנחתה מספק תוספים כגון קוקוס, חוחובה, זיתים. אם יש רכיבים בהרכב, עור המבקר לאחר הפגישה הופך קטיפה.
  • מתח השרירים יכול להחליש רכיבים כגון משמשים, עצמות ענבים, דיג.
  • חתך החום מספק את הרכיבים הבאים בהרכב: שקדים, כוסברה, ציפורן, קינמון.
  • לקבלת הרפיה מלאה והרפיה, מומלץ להשתמש בשמנים עיסויים המכילים תוספים חיוניים של הרכיבים הבאים: ורוד, כתום, לבנדר.
  • כדי לשפר את הליבידו המיני, תוספים אלה מתאימים ביותר: ברגמוט, פצ'ולי, יסמין.
  • אמון כוחותיהם הוא מסוגל לתת את התוספים הבאות Essential: ג'ינסנג, סנדל, יסמין, יסנג.
  • כמובן, אתה צריך לשאול את המבקר, כי יש לו אלרגיות רכיבים הנוכחי שמן עיסוי ארוטי. אחרת כדי לקחת בחשבון, הפגישה יכולה להפוך לבעיה. זה יהיה לא נעים אם העור של המבקר מכוסה פריחה ולהתחיל להסתתר.

    כאשר הצורך להשתמש בשמן לעיסוי

    איך לעשות את המשימה קלה... עיסוי צרפתי...

    לא יכול לעסות ולשים עור יבש. העובדים של עיסוי חסרי ניסיון להראות בטעות מאמינים כי זה מספיק כדי לחות את ידיו. רכיבים שמנים רק בתקופה קצרה של זמן לתת תחושה של לחות. בנוסף, כאשר אינטראקציה עם העור של הלקוח, הקרם יכול להתחיל להתפתל, חיקוי מלוכלך נוצר. לכן עדיף לבחור שמנים נוזלים לעיסוי ארוטי.

    ביעילות וארוטית נראית כמו אישה כאשר אישה זורק משמן. לאחר מכן, הוא גם מקרוב עם הלקוח. בעזרת החזה ואת הישבן לעסות את הגוף של המבקר. הליבידו הגברי במהלך הליך כזה מגדיל את המקסימום.

    השטח העליון של הגוף נלקח כדי להתמודד עם שמן עם תוספים ארומטיים. ריח נעים עולה בכיוון הנכון. צרכן מרגיע ומתחיל לקבל את ההנאה המקסימלית של ההליך. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

    פונה לאזור Inguinal, העובד של עיסוי הצג שינויים משמן. רצוי לבחור מוצר שבו אין תוספים ארומטיים נוספים. כמה תוספים מסוגלים לגרום לגירוי של אזור רגיש בתחום איברי המין. זה נכון במיוחד עבור נשים. יש לזכור כי שפתיים מיניות של נשים רגישות מאוד לתוספים אלה כגון מנטה, פירות הדר, מנטול.

    אם, במהלך הפגישה, המבקר מתלונן על תחושה שריפה חזקה או עובד רואה כי העור מכוסה בלחצנים קטנים, כתמים, ההליך חייב להיות מופרע. שמן עיסוי נשטף. יש צורך לפעול מהר ככל האפשר, אחרת תגובה אלרגית חזקה יכולה להתפתח.

    יצרני נפט ארוטי עדיין לדמיין תעודת איכות והוראות מפורטות עם הרכב. אם הספק מסרב לתת מסמכים אלה, עדיף לא עובד עם מוצר זה. שמור על שמן עבור מנהלי עיסוי ארוטי של טרקלין מכובד לא יהיה. זה טיפש להשתמש במוצר זול אם המחיר של מושב 3500 רובל.

    Просмотров: 3754 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar