search
menu
person

NEWS AND UDATES


08:49
מה יכול לעשות סקס שלישיה? היתרונות העיקריים והחסרונות

סקרן, כמה אנשים מרגשים את המחשבה על התבוננות באנשים אחרים בהם, כפי שאנשים נהגו להביע, סקס נלהב? אולי מישהו מעדיף להיות במרכז העולם בזמן איך רובנו רגילים לדבר סקס? למרות ההעדפות של אנשים, כמעט כולם רוצים סקס שלישיה.

התוכן של המאמר

1 שלישיה סקס 2 הכנה 3 שלישיה - מבחר של אנשים 4 שלישיה - כללים 5 שלישיה - כבוד ו כּוֹחַ

סקס עם כמה שותפים, זה הפך, manitis לא רק עבור חבר 'ה, כן. אבל, בשל העובדה כי, כפי שכולם יודעים, סקס קבוצתי קשורה לפגיעה של כמעט כל טאבו, זה כדי לדבר כמה. אבל אם, למרות זאת, השותפים מרגישים שהם רוצים להשתתף בשלישיות סקס, כפי שאובצאים רבים, לפחות לפחות, הם מבטל את כל הסטריאוטיפים וללכת על זה למרות כל דבר. בשביל זה, זה די פשוט איך להסכים מן השותף על ביטוי דאגות "חמוד, אני מאחל לך שלישיה, איך אתה מסתכל על זה?-.

סקס שלישיה - מאפיינים

מחקרים שנערכו באחד הפורטלים היכרויות, הראה כי לא רק גברים מעריץ חוויות נועזות מיטה.

רוסית שאינם פנסים וחסרונות זרקו מסקנה שגויה כי ליווי הוא משהו, הוא דוהר, כך, מה זה לא lish. אבל כאן יש להם מידע כי ליווי השירות בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

מתברר כי הגברות גם רוצה לחצות את התכונה של גבולות ארוטיים ולכן לדבר בשלישנות. כמעט 40% מהנשאלים הודה כי הם השתתפו במין קבוצתי, וכל משיב שלישי הודה כי הגברות ששררו במשחק הארוטי.

סיבה לעתים קרובות מצאו אילו נשים נפתרה למין קבוצתי - הרצון הזה לסחוט משהו מרתק ולעשות שפע. ניסיון ארוטי מוסיף פיקאלה יחסים, זמן נבדק, ושובסס את המצב מיטה. רוב האנשים שמקבלים תפקיד במין קבוצתי הם באופן ספציפי, זוגות, ייחודיות אחת.

כמעט הכל כמנהיג, סקר מין קבוצתי הבילוי שבו זכויותיהם היו מכובדות. יש, אבל, במקרים כאשר מדברים על הופעות נעימות. ביקורות לא טוב זרמו מאנשים שנפתרו על משולשים לא ברצון שלהם - תחת פעולה של אלכוהול או מניבה לשכנוע של שותף כאשר לא עד הסוף היו משוכנעים כי במיוחד והם רוצים.

סקס קבוצתי מדי פעם כאשר הוא מוביל לחיזוק היחסים, ולהפך - יכול להוביל את ריקבון שלו. קנאה אל השותף, הזיכרונות, המצגת של אדם אהוב בתהליך המין עם מישהו אחר יכול לנצח לעשות חוסר אמון, כדי לשים את זה בעדינות, כדי לשלול את הרגשות של שימור, איך אנחנו כל הזמן מדברים עם 1 של השותפים.

אז, אנשים המורכבים במטאטא לא צריך לצפות כי הוא יוכל להתמודד עם ההבנה כי האיש שלו או הגברת היה קשר עם אדם צד שלישי.

חוק מין, שבו שלושה אנשים משתתפים, מתייחסים "המשולש". אם מישהו היה בר מזל מספיק, סוף סוף, להשתתף בסוג זה של סקס, זה צריך להישמר כדי לשמור על הראש שלי כי אין שיטה אחת אחת של עירוי בתהליך. במהלך שלישייה סקס, לשים את זה בעדינות, יש צורך לפעול אינטואיטיבי. לא לחדד את תשומת הלב שלך רק על אדם אחד.

אבל אם זה מתברר כי אחד השותפים קצת דוחה את השני, זה שווה את זה, להבין כי אין אדם צריך גם סקס נאלץ. בין השותפים עדיין חייב להיות לפחות סוג של אהדה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל יחסי מין מבקש כל הזמן להסכמת כל הצדדים שהשתתפים בו.

סקס שלישיה אולי סוף סוף יש מזג שונה. מעת לעת זוגות ביחסים במשך זמן רב, הם החליטו לגוון איך רובנו רגילים לדבר, יחסי מין ולהזמין כל אדם להשתתף בהם במעשה המיני שלהם. ויש כזה אנשים למי שלישיה סקס - עסק רגיל. זה יהיה רע אם לא שנבחן במה שהם פשוט מסכים אנשים לא מוכרים ברחובות, בכמה מתבטאים, רשתות חברתיות ולתת להם מעשה מיני שְׁלִישִׁיָה.

הכנה 2

אם אחד הצמד רצה להשתתף בשלישייה סקס, זה לא, בסופו של דבר, אומר כי קבוע שלו, כפי שכולם יודעים, השותף המיני גם רוצה את זה. על זה עומד, באופן כללי, לשמור על הראש שלי, כפי שאנו מבטאים, כך השותף יכול להבין הכל באופן שגוי ולקבל את זה לא בגלל שאני רוצה. הרצון של 1 מתוך השותף להשתתף בשלישיות סקס כפי שהוא עשוי אפילו להוביל לקרע היחסים.

אבל, אם בין 2 אנשים, דברים בריאים ואין בעיות מיוחדות, זה שווה את זה, לפחות, לפחות סוף סוף, להתחיל שיחה מרחוק, כדי להכין באופן שווה אדם, כפי שכולם יודעים, הכרה כזו. כאשר עדיף לעשות את זה? מומנט טוב למנות את ההצעות של שלישיות סקס, יהיה, יהיה התהליך, כראש יחסי מין. במהלך המין הסוער, השותף יהיה כל כך נרגש, כי הרבה מאיתנו אומר כל הזמן, כל הצעות וולגרית פשוט יכול להפוך לאישור.

מאוד ביסודו של דבר לתת, בסופו של דבר, להבין את השותף כי המחשבה על מין קבוצתי בשום פנים ואופן לא לקחה עם החשיבה על מה שהוא היה כמאהב. עזרה לשותף להגיש בעצמך איך אנחנו מדברים כל הזמן, סקס קבוצתי - אתה יכול להמציא במשותף תרחישים מיוחדים עם תפקיד כמו רובנו כל הזמן אומר את הפנים החדשות ביותר. לכן, השותף לא רק מרגיש לא נכלל. מישהו קטן יודע שהשותף אוהב את השיחה הזאת, היא הולכת בחזרה לדיון של שלישיה סקס.

אם בכל זאת אין הרשעה, כמו, כמו אנשים רבים חושבים, החצי השני יהיה סוף סוף להגיב על ההצעה של הקבוצה סקס צריך להיות מושלם לחשוב על איזה סוג של אדם זה. האם הוא אוהב ניסויים במיטה? או לבסוף יודע על הפנטזיות שלו? אתה יכול לשאול פרטנר, הוא לא חשב על סקס עם גבר מאותו מין? תשובות אלה שאלות לעזור להבין אילו סיכוי של Fourbor יש, כפי שאנו מדברים כל הזמן, פלאונים דומים.

כמעט כולם יודעים כי רוב החבר 'ה כמעט כולם ייתן את ההזדמנות לקיים יחסי מין בבת אחת עם 2 נשים. אבל, כמעט כל הגברים אינם מסוגלים להבין מדוע כמה נשים רצו להיות במיטה עם 2 גברים.

אם הגברת רוצה, השתתף אדם אחר במין שלה ובשותף שלה, ראוי להיות מודע לכך הצעה כזו לא יכול להיות מאוד כמו בחור, ובמקרה הגרוע ביותר יכול למעשה להשפיע על האגו הפנימי שלו. כאשר מדברים עם איך רובנו התרגלו לדבר, אדם בנושא זה צריך להיות זהירות, יש צורך לבחור כראוי מילים ולהסתכל על מה בדיוק אומר.

איך לחלוק איתו את הרעיון שלך? בהתחלה, יש צורך להודיע ​​לו שיש הרבה פנטזיות סקסיות שיכולות להיות מגולמות במיוחד איתו. הוא חייב לחזק את ביטחונו על עצמו, על זה הוא ברצון לתת תשובה חיובית לביטוי "אני רוצה שלישיה".

סקס שלישיה - בחירה של אנשים_8212

אם היה עדיין שותף להיכנע, הצליח כדי לדבר כדי לקבל אותו אישור עבור סקס לשלוש, יש צורך לבחור אדם יהיה להיות, להשתתף משחק סקסי. זה יכול להיות אדם לא מוכר לחלוטין או מישהו מחברים.

עם אדם, היכרות עם מי זה נמשך כמה שנים, יהיה קל יותר להירגע. אבל, מהצד השני, יש את האפשרות הגבוהה ביותר של אובדן ידידות, אם זה בא לקנאה. וקנאה סוף סוף אולי לא רק מן השותף.

ישנם מקרים כאשר האדם שנקרא האדם שקרא שלישית, גם מתחיל להכריז על עצמו, כפי שאנו מבטאים, זכויות דמיוניות כמה מאיתנו כל הזמן אומר 1 של השותפים. אבל גם אם המקרה אינו מתדרדר, ייתכן שיש קושי במהלך התקשורת הבאה. ובמיוחד, מסיבה זו, כמעט כולם מזמינים צדדים שלישיים לקיים יחסי מין בשלושה.

איפה למצוא כמה אנשים חושבים? די להציג בקשה במנוע החיפוש: "שלישיה" יחד עם הכותרת של העיר. זה אפשרי כי שיטה זו לפחות אדם יוכל למצוא אנשים אשר במיוחד לעשות קבוצות של אוהבי סקס שלישיה. בחברות כאלה, אתה יכול למצוא מספר בלתי מוגבל של אנשים עם אינטרסים דומים, אשר עם הנאה תצטרף זוג בערב.

בעזרת האינטרנט, אתה יכול לתקשר, לדון כל הפרטים כבר בנפרד לנהל משא ומתן עם אדם לפגוש. ראוי לציין כי בקבוצות דומות יש כללים. החשוב ביותר מהם, לבסוף, הוא הכלל של סירובו של השותף צריך להיות מכובד כך לדבר.

אנחנו יכולים בקלות למצוא מודעות המעוניינות במשולש מין. בדרך כלל, מידע מפורט מוצג, אשר, באופן כללי, לעזור להבין כי לאדם יש אותם אינטרסים והעדפות מיניות. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אם הוא יכול למצוא מועמד מתאים שלישיה סקס, יהיה צורך לקבוע לאורך זמן ולמקום להיפגש.

איזה מקום יהיה מתפרש לחלוטין עבור שלישיה סקס? בעיקרון, סקס קבוצתי יכול להיות כל כך לדבר בכל מקום. כמה זוגות מרגישים בחופשיות יותר בחדר השינה שלהם, השאר מעדיף הרפתקאות בבתי מלון או בכל, כמו אנשים משמשים להביע מקומות יוצאי דופן.

שלישיה סקס - כללים_8212-2

אולי השולחן להיות, נראה כי השלישייה אינן כללים מסוימים, וכי הכל, לשים את זה בעדינות, מותר. אבל זה לא. לפני סקס אתה צריך להגיד כדי לדון כמה כללים של התנהגות כדי למנוע כמה אנשים חושבים, אין מצבים אחרים. ראשית, יש צורך לפתור איך הכל יתרחש גם מי עם מי וכמה זמן יהיה מעורב בליטס ארוטי, כדאי לסיים את התהליך, אם אחד השותפים עזב או הגיע לאורגזמה. כל השאלות האלה בהחלט צריך לדון ולקבל תשובות מדויקות.

כדאי לחשוב מראש על מה בדיוק אני רוצה, בסופו של דבר, לעשות עם אדם לא מוכר, ואשר מעשים אינם מקובלים על זוג. כולם יודעים שזה יהיה מאוד חשוב להקים סיסמה, אשר סוף סוף אומר שמישהו מן המשתתפים בתהליך רוצה להפסיק מיד. סיסמה כזו כמעט בכל המדינות, לשים את זה בעדינות, יש את הכותרת "להפסיק מילה".

ברור, בכל מדינה בשפה לשעבר. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי המילה "אדום". אין ספק, ראוי להזכיר כי דיון בשאלות אלה הוא רעיון טוב. דיון הכל נחוץ רק רגוע. בפרט, אם המין יהיה עם אנשים שהם באופן שבו אנשים רגילים להביע, יחסים מתמידים. הקמת גבולות מסוימים יסייע בסופו של דבר כדי למנוע סלידה ומבוכה למחרת.

החשוב ביותר שאלה בשלישיות סקס, באופן כללי, יהיה משהו לסיים את זה המשתתפים לא הרגישו בשימוש. אתה צריך גם לשלם תשומת לב אחידה במהלך המין לכל. זה אפשרי כי ראוי לחשוב על להציל. כולם יודעים כי קונדום הוא צורך המאפשר אחד להיות, כדי להפחית את הסיכון זיהום של מחלות העברת שיטה מינית.

שלישיה - כבוד ו Disadvantages_8212-3

סקס בטוח ללא חובות עם כמה שותפים יכול כמעט כולם להביא לחיים, כפי שכולם יודעים, לפחות אדם מזעזע את הזרם השגרתי. מצד אחד, זהו חוויה מרתקת, עם זאת, היא יכולה, להיפך, לקדם עלייה בביטחון ובאינטימיות בין שותפים.

המשולש הוא גם הזדמנות טובה לגלות את עמדות סקסי החדש ביותר לרכוש כיצד אנשים משמשים להביע את היכולות האחרונות. אנשים שהשתתפו במין עם כמה שותפים מרגישים בטוחים יותר ולהיות האוהבים הטובים ביותר. כי ביסודו, סקס קבוצתי מאפשר לך להבין משהו על עצמך ואת ההעדפות שלך.

אבל, שלישיה יש כמה חסרונות. זהו מבחן קשה עבור מערכת יחסים.

התקשות סובייטיות ומפרקים זורע מסקנה שגויה כי ליווי הוא עכשיו משהו מביש, יש צורך להשתיק על עובדה זו. עם זאת, לעתים נדירות שיש להם את המידע כי שירות הליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

כמובן, ראוי להזכיר כי השותפים מרגישים כמו סיום סיום, כפי שכולם יודעים, יחסי מין לא נוח, הם הופכים מבישים מול אחד את השני, ובגירסאות מסוימות הם יכולים אפילו להיות phlegmantic זה לזה. דירות דיסקרטיות בחיפה

מעת לעת, קנאה, תחושה של אשמה וחוסר ודאות. בגלל הקרבה לאנשים אחרים, קיים סיכון לתחושה כלפי אדם אחר בשל תקשורת אינטימית. אם אחד השותפים מעורר את הטעם במין הקבוצה, האפשרות הגבוהה ביותר של הבגידה תיראה.

לפני שתחליט "לקחת תפקיד של שלישיה סקס או?"כולם צריכים גם לשים שאלה לעצמם:" כאילו אני באמת מרגיש, לראות את השותף שלי, לקיים יחסי מין עם אדם אחר?"בהתחלה, סוף סוף, זה אולי נראה כי זוהי פנטזיה ארוטית מאוד, אבל המציאות, בסופו של דבר, לא יכול להיות כל כך נעים.

איך כל אחד מהשותפים ירגיש את הניקוד, כפי שאנשים רגילים להביע כאשר ההתרגשות עוברת, ויש צורך, באופן כללי, יחזור לחיים רגילים? ומה יקרה, אם יתברר כי המשולש של השותפים הראשונים התעוררו מחלה מלבנית (במקרה הגרוע ביותר של איידס) או, כפי שרובנו התרגלו לדבר, הריון לא מתוכנן? אולי תן לזה להיות טוב יותר כפי שאנו מדברים כל הזמן, מין כזה עדיין נשאר fontasia ..?

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. איך זה לא יהיה מוזר, אבל אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לא לכל אחד לא סוד לעובדה שקשה לפתור קשיים במין.

סקס שלישיה - אחת הקטגוריות האהובות ביותר פורנו. כמעט כל הגברים והגברות חולמים על תרגול כזה, אם כי הרעד חוששים גם להתוודות על השותף הזה. לשים לב לעובדה כי ב גרסאות מסוימות זה לא ממש שווה את זה, זה הפך, להזמין אדם שלישי במיטה נשוי - זה יכול פשוט, באופן כללי, נזק דברים. אבל, אם שני השותפים מכירים ומוכנים לבדיקות, שלישיה תהיה דרך טובה לגוון חיים ממשקיים. תוכלו לחוות בדיוק איך הרגשות והרגשות החדשים ביותר. זה סקרן כי גברים ונערות הן נשענות כלפי mzhm, ולא zhmzh. שני בחורים לגברת - יהיה זוהר אמיתי של תשוקות ומקסימום של debauchery!

Просмотров: 135 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar