search
menu
person

NEWS AND UDATES


12:33
מה זה מיניות וכיצד הוא שונה ממין

כאשר אנו חושבים על האטרקטיביות המינית, רובנו הוא כל כך לדבר לייצג את הגוף היפה של אישה שאליה אתה יכול להרגיש תשוקה. עבור גבירותי זה יכול להיות עיתונות דקה, שיער רופף, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, עור לא חוקי.

תארו לעצמכם שאיפותיהם בישראל בקלות, אם אתה מודל אלגנטי מאוקראינה. עבודה בישראל מותרה בפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול לקבל מ 6500 דולר לחודש.

עבור חבר 'ה - הלסת מדויקת, הצמיחה הגבוהה ביותר convex שרירי. וכמובן, כמה ניואנסים של השפעות חיצוניות מוכרות למעשה כעקרונות של נשק אובייקטיבי בכל מקום.

התוכן של המאמר

1 איך מתבטא תחושה של איש סומפ? 2 מחוץ לגוף 3 האם יש בארה"ב התרגלו לומר מיקום גנטי למין? 4 האטרקטיביות היחסית 5 מהו ההבדל בין מין מיני?

ישנם מחקרים רבים על האטרקטיביות של הסימטריה של הפנים. הם הראו שהגברות כמו גברים עם איך אנחנו רגילים לדבר, בסנטר ובצ'יקס, וגברים מעדיפים דמויות מפוארות ישירות. במיוחד, ברור כי יש מושג של אטרקטיביות כמו סקס.

איך מתבטא תחושה של איש סומפ?אני

כולם פגשו בחור או גברת לא לעלות, אבל עם הזמן, הרצון גדל להם לפני גודל אסטרונומי. לשים לב לעובדה שמישהו נמצא להיות אסתטי מחוננים, אבל מסיבה כלשהי פשוט לא הצליחו לשים את זה בעדינות, לכבוש עד. ב האטרקטיביות המינית היא משהו הכי עמוק ביותר.

מחוץ לגוף 2

בכל שנה אנתרופולוג ביו הלן פישר, החוקר העיקרי של משחק היכרויות מקוון, סקרים אלפי חבר 'ה ו גבירותיי עבור סינגלים של מחקר באמריקה. זה יהיה רע אם לא היינו אומרים כי כל שנה היא שואלת את אותה שאלה: כאשר אתה, כפי שכולם יודעים, בפעם הראשונה שאתה פוגש מישהו שאתה שם לב איך רובנו התרגלו לומר, קודם כל? https://empress-escort.com/

מה שהם בהחלט לא מוצאים: גוף ללא דופי.

"הם מתפללים: שיניים, דקדוק ביטחון בעצמך. כל זה, על בסיס אמונות של דרווין, זה הגיוני. שיניים כמעט כל נמס על בריאות כללית, דקדוק יכול פשוט להראות איך גבר erudite, איזה סוג של חינוך יש לו, ואת האמון בפני עצמו כמעט כל אומר על הנפש יציבות ".

לדבריה, מחקר הוא הוכיח, כי באופן כללי אנחנו מסומנים אנשים שנראים כמו עצמנו - זהה מצב חברתי-כלכלי, רמת חינוך, אינטלקט, תרבות, דת, מראה ולא.ד '.. אבל, אם זה היה בערך בערך, כפי שאנו מדברים כל הזמן, כזה נורמלי רשימת תיוק, כדי להפוך, כמה באים לידי ביטוי, המאבק היה נראה הרבה יותר קל. "כולנו ללכת עם רשימת תת הכרתי של המקצוענים, אשר מחפשים שותף ", - אומר פישר. "אבל אתה יכול להיכנס לחדר עם אנשים שנראים דומה ואהבה לא תבוא ".

התגובה של מחקר המוח שלה פישר, זה הפך, מצא כי מערכות ביוכימיות מסוימות לקבוע את הבחירה בת זוג. אלה המנוהלים גם על ידי דופמין (אוהבי רגשות חדים וספונטניים מצבים), נוטים לפתות את השאר, מודרך על ידי אותו הורמון. כנ"ל לגבי אנשים רגילים, הכללים הבאים של החיים ואת אספקת העיקרון: סרוטונין, לשים את זה בעדינות, שומע גברים וגברות.

מצד שני, אלה שבסופו של דבר, חשוף לטסטוסטרון ואסטרוגן, נוטים לפתות אחד את השני - הם מוצאים שותף נוסף. אמנם לא סוד הוא העובדה כי טסטוסטרון הוא אנליטי הגיוני, אסטרוגן - ביטוי חשתי ואמפתי.

ואם סקרן, אז ההורמונים האלה לא בטוח מאוד; לא כל הגברים נופלים תחת השפעת הורמונאלית פרסטרויקה. אבל, כדי לשים את זה בעדינות, הוא עומד הגוף כדי להפעיל את התגובה, זה נותן את התוצאה מן הראשון שניות.

האם יש מיקום גנטי למין?3

לדברי שרה סיבוק, רופאים של מדעים פילוסופיים, מייסד שיתוף, כראש כימיה מיידית ראשונית, אלא שאנחנו יכולים להעריך ולמצוא את המשמעות של פעולות, סיבות גנטיות גם לשחק תפקיד ענק בהופעתו של המין השני. זה נקרא גורם של סקס. החברה פשוט משתמשת בדיקות DNA כדי לקבוע את השוואה נוירולוגית וביו של זוג, אשר, לשים את זה בעדינות, יכול למצוא חזק וחולשות שלהם.

"עשרים שנה של מחקר מראים כי הגנים של המערכת החיסונית שלנו, המכונה HLA, או, כדי לשים את זה בעדינות, הגנים של leukocytes אנושי, - כדי לקבוע איך מישהו נראה לנו ברמה הפיזית", אומר Segro. "ה- PPE הגנטי של המערכת החיסונית משתנה מאדם לאדם; ככל שהגנים של מישהו יותר, כמה מתבטאים, המערכת החיסונית שונה משלנו, הרמה הפיזית היא יפה יותר מאדם זה עבורנו ".

זה כל כך נקבע על ידי מין תורשתי, כרכוש משותף באדם אחד: ביו נתונים פיזיולוגיים, תורשה, תכונות של לבה, מראה, קולי timbre לא רק.

יחס אטרקטיביות 4

באמת, פישר אומר כי סרק ואת הערעור הציבורי הוא לא אותו דבר. ואת המראה הופך לפחות ולפחות עקרונית לאורך זמן.

הוא יכול להיות תחושה בלתי מתפשרת הומור, הוא מקסים, לא רע במה שעושה, בסופו של דבר, מישהו לא יראה לפחות חסרונות אחת. הוא יכול להיות טוב, לספק שביעות רצון פרטנר, אבל סוף סוף זה שווה טיפש, כמו כל הערעור והמיניות לְהֵעָלֵם. זה עולה יותר מאשר שנים כאשר הגברת הופכת כמו מבוגר, גברים מעוררים קשיים בריאותיים. כל הסיבות מצביעות על גיל, אשר קשורה למחלות. אנשים הופכים להיות כמו רובנו התרגלו לדבר, פירסינג, אם הם עוברים עוברים רוצה מחמאה

כמו בדיחה: הנערה נחשבה לעצמו מכוער, אבל החליט לטפל בעצמך כמו נסיכה. בשנה היא פגש את הבחור שאהב אותה מהמבט הראשון. מופתעת היתה רק היא, אחרים נחשבים ביסודיות, כפי שכולם יודעים, Tsarica Crace.

קרל איוונקוביץ ', דוקטור פילוסופיה, פרופסור נלווה לפסיכולוגיה במכון אילינוי, ספרינגפילד, אומר שאנשים עצמם הורגים לעצמם מפתה: תוכלו להתייעץ עם דילילות, מחלות, בריאות, להתלונן, להיות זועף. זה שווה חבר ותיק להופיע באופק, ללא בעיות, סקסי ו רכוב לעצמם תשומת לב מיד להרגיש לא בצלחת שלהם.

זה שוב מאשר את היכולת של אדם ללא עזרה של אחרים כדי ליצור רקע הורמונלי, פעילות מוחית וגופנית, להיות מאושר לא, לשים את זה בעדינות, תלוי במיקום גנטי. במילים אחרות, ניתן להשיג את ההורים מההורים, אבל לאבד מחברה, אשר בהנאה ייקח אתגר זה על עצמו וגם יפתור את כל הקשיים.

מה ההבדל בין מין ומין?חָמֵשׁ

בהתבסס על התוצאות המוצגות מחקרים, כמעט כל דבר יכול, זה הפך, לדמיין כי המיניות זהה Sexapillary. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה, אבל יש הבדלים משמעותיים.

ב -1, המיניות מרמזת נוכחות של יפה בחוץ, אשר, זה הופך, הוא מוערם "פצצת מין" או "גבר נאה". מושגים אלה ניתן לייחס לפחות אדם מצוין שמושך תשומת לב לפחות 3-5 שניות. ללא ספק, ראוי להזכיר כי במיוחד זה די מספיק כדי להתאהב. אם בכלל, לדבר על Sexapillary, זה כבר לא בטלה. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה כי התפקיד העיקרי הוא תפוס בדרך התנהגות, השמלה.

V-2, מיניות יכולה להשיג אדם דרך העין או תקשורת. אם אדם מתאהב זוהר, הוא אומר: "היא סקסית". ואכן, אם אנחנו מדברים על סקס, אז מישהו כל כך אומר יכול להבחין כי גברת או גבר הולך לסגנון אחר של בגדים.

במילים אחרות, כאשר אנשים נפגשים, הם מבוזרים במשך 7 שניות כדי להעריך את החוץ. בשלב זה, כמו פסיכולוגים ו neurolinguists מתפללים, זה לא הגיוני סוף סוף לראות ולפגוש. תארו לעצמכם עובדה אחת שאם אתה ממתין, אתה יכול לראות איך אדם עובר, וזה נראה עטוף. יש את העין הבטוחה ביותר מראה - הוא מוכן לפגוש ולהחליף מידע.

זה נראה כמו פגישה של 2 כלבים אשר מרחרח יחד חבר, ומאוחר יותר, סוף סוף, להתחיל להיות חברים, לשחק ולכופף. מדינת "תלויה" על מחשבותיו אומרת שהמוח הגיב, כפי שכולם אומרים, טבע מיני, ומיניות בהליכה או בהליכה אינה לטבול את העובד בטרנס, להיפך, כוחות להתרכז ולצפות.

לדוגמה, אישה התקיימה בקיצור חצאית. יש לציין כי האיש ישים לב איך אנו מביעים, רגליים דקות ולא כלום, בסופו של דבר, לאפשר היא עברה בעבר, ולא היה לו זמן להתפשט בעיניה. אישה סקסית כוחות כיצד תחת היפנוזה, בצע את ההליכה שלה - הישבן בג 'ינס כך וללכת שם וכאן. מכאן הוא לא מציאותי להתנתק. ואם מאוחר יותר, הולך זווית, הוא לא זוכר איזה צבע יש לה מכנסיים, אומר שזה אפשרות מינית אִישִׁיוּת.

ההבדלים האלה וסבל על הזכות קיום של 2 מושגים דומים כי הם שונים כל כך בהגדרה ביטוי של השפעה על אדם אחר. אם כל האנשים הם יפים בנפרד, מה לדבר על התכונות של המוסר כי זה גם, הסוג שלך, רכיב של אוכלוסייה סקסית.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. זה אפשרי שאנחנו עובדים עבור סקסולוג הוא ביותר 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

תקנים של יופי והעדפות אישיות של אנשים לגבי החלק החיצוני של שותף פוטנציאלי לשינוי מאוד. מושגים של יופי, אטרקטיביות, סקס, יכול להיות מתיחה. יש אנשים שממנו מעיד על האנרגיה המינית. ראוי לציין כי, כפי שהיינו מדברים, לעתים קרובות הם לא מדברים נתונים חיצוניים מצטיינים.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. לעתים קרובות, הקונים הם צעירים משגשגים, מה הולך למנוע להיות מוצג במנופה בפגישה, הליכה על היד עם גברת מרהיבה. זה להרוויח זה מספיק כדי להבטיח את כל מה שאתה צריך.

אבל כריזמה ומיין כאילו הוא לוקח את שלו! אנשים כאלה מוגדרים, כמעט למשוך, הם פשוט מסתכלים סוף סוף לצוד שלהם, בתא חמדנות כל תנועה. ובמיטה, צגישותיות - איכות לא מבוססת. וזה תכונה מולדת, להתפתח אשר למעשה לא מציאותי.

Просмотров: 4565 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar