search
menu
person

NEWS AND UDATES


23:23
שיטות לגזרות בניגוד במהלך יחסי מין

זוגות צעירים לעיתים קרובות לזלזל ההקדמה ואינם משלמים תשומת לב מספקת. יש זוגות כי באופן עקרוני לא צריך prelude. אבל זוגות כאלה אינם מספיקים מספיק. כמה בנות לא רוצה לפגוע בבני הצעירים שלהם, ולכן הם פשוט לא השמיעו את הטענות שלהם ואת אי שביעות רצון.

התוכן של המאמר

1 ללטף בפומבי 2 משחקי תפקידים 3 עיסוי 4 מצב רוח תקין 5 חדירה

בבואו, זה לא ייהנו - סקס לא יסדר חצי יפה של הצמד ואת כל התהליך יהיה שלם. שני השותף יהיה עצבני ולא מרוצה. כך שאין אף אחד, אתה יכול להשתנות החיים הכי סקסיים שלך על חשבון משחק מקדים במהלך יחסי מין.

חיבה בציבור

מין בפומבי המקום יהיה כותרת שני שותפים זוג. אולי שני הצדדים רצו על כך, אבל לא רצתה להישמע.

תארו לעצמכם שאיפות משלך בישראל פשוט, אם אתה אשה מענגת בלארוס. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3200 $.

בכל מקרה, סקס במקום ציבורי מגוון חיים סקסיים ולעשות אור לתוכו. זה יעזור שותפים ישחרר ולהרגיש בטוחים יותר במין.

אם הזוג הצעיר לא נפתר על צעד פתוח וכן כנה, אז אתה יכול לחוות את הביטוי שלך אהבה וסימפטיה בפומבי.

נראה שזה לא נשמע להפליא, אבל כל מעשים נסתרים של זוג צעיר יהיה בפומבי להיות בלתי נסבל כדי לעורר שניהם. סיעוד משיכות ומשחק העיניים אינן מציאותיות. אתה יכול להציע נערה לשחק בתחבורה ציבורית. היא יכולה לעשות בחצאית, ספייס את הרגליים של קצת נרחב, כך הצעיר ראה את קצה היפה תחתונים ודברים דומים. כתוצאה מכך, הצעיר יהיה במחלקה כזאת, כי הרצון לקיים יחסי מין יהיה בהיר יותר חזק. Pare יש מזל אם יש להם זמן להגיע לבית, ולא לעשות אהבה בכל נוח למקומם.

Play2

אחת השיטות VASION PRELUDE במהלך סקס - זה כדי לגלם הפנטזיות שלך סקסי עם משחק תפקידים. לדוגמה, להציע את הנערה שלך להיות רציני מורה או מטפלת.

סאם משחק תפקידים פופולרי - אינסטלציה מגיע לבית כדי הנערה כדי לסייע עם העגורן על המטבח. על פי תוצאות העבודה, הנערה צריכה להודות לעוזר.

הדבר העיקרי שגיאה במשחקי משחק תפקידים היא תמונות שנבחרו באופן שגוי. לדוגמה, אם הצעיר יביא את הנערה שלו פאה ואומר "אתה תהיה אנג'לינה ג'ולי," בחור מזל אם הוא נשאר בחיים. שום אישה לא רוצה לא את זה, כדי לשחק את המשחק הזה, היא לא רוצה את הקשר הבא. עקרון כראוי להרים את מצב הרוח ואת התפקיד, אז המין יהיה בלתי נשכח. נערות ליווי בראשון לציון

עיסוי 3

רוב הנשים מעריצים לְעַסוֹת. הם מעריץ כאשר הגוף שלהם הוא ידיים של גברים חזקים לדחוס ואת mnut, אבל חמאה מוסיף רק אפקט מרגש נוסף. תחושה של Namacena גופות נשים מרגשות גבר לפעמים עולה מאשר הכנה רגילה לְלַטֵף. ואת תהליך עיסוי עושה הכל אזורי גבירות ארוגניים הם אפילו יותר רגישים.

הצעיר יכול להציע עיסוי ארוטי שלו. עם עיסוי כזה, אתה לא צריך להצטער על תשומת הנפט לשלם את האזורים הרגישים ביותר הפופולריים - צוואר הרחם, גב תחתון, חזה וישבן. הטוב ביותר להתחיל עיסוי מלמעלה למטה. זה יאפשר חלקה ומטבעית לעבור מחיבת ההכנה הראשי.

צריך לשמור על הראש שלי עיסוי צריך להיות מרגיע ומרגש. במקרה הלא נעים, השותף יהיה שינה טובה וחזקה. ואם העיסוי מצליח כזה מה צריך להיות, את התשוקה לא תעבור בסופו של המין. הרצון וההתרגשות יהיה כל כך חזק שמין יהפוך לא ידוע.

מצב רוח נכון 4

זה הגיוני כי זכר מצב רוח לדאם למין הוא תלוי במצב רוח נפשי. ואם כך אין מצב רוח, אז זה צריך להיעשות. אם האיש התעייף אחרי העבודה, אם כן גבירותי צריך לשים לב לשלווה שלו. אחרי שהאיש מרומה כוחות, יהיה לו רצון להודות לחבר הנפש שלו. אם אישה עצבני, אז אתה יכול להציע לה לקחת אמבטיה או עיסוי. יכול להוסיף נרות ארומטיים או ארומתרפיה. העיקר הוא לא להגזים את המינון.

יותר סיכוי להעלות מצב רוחו של השותף הוא לשאול מה זה רוצה במיוחד. הדבר החשוב ביותר יחסים - להיות מסוגל לדבר עם השותף שלך ולהקשיב לו. לא בהכרח להתחיל סקס במיוחד עם חדירה. במהלך משחק מקדים, אתה צריך להשתמש בכל הדרכים של עירור.

בישראל אין מקום קדומים, אם אנחנו מדברים על הכיבוש בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי היום Esquiten הוא פשוט מלווה את השותף באירוע, תומך ראיון ליווי אישה בכיתה VIP הופך סימן של המצב.

זה יכול להיות גירוי של איברי המין על ידי שפה או אצבעות, ראוי תשומת לב של צעצועי מין וכן הלאה.

חדירה 5

אף אחד יודע כמה שינוע לגבר הנאה, לא לספור את האדם עצמו. אין שום דבר מגעיל בכך שהשותף ייתן רמז מה לעשות. זה יעזור זמן sissing. החלק העיקרי העיקרי של התהליך הוא חדירה של חבר בנרתיק. כל זה יוביל את ההתרגשות הגדולה ביותר ולאחר מכן חלק חדירה יגרום מזרקה של רגשות ורגשות. אחרי הכל, שותפים יהיה רצון בלתי נסבל להיכנס אחד לשני. לכן, אי אפשר להתאים אישית דרכים אלה כדי לעורר.

Просмотров: 700 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar