search
menu
person

NEWS AND UDATES


08:49
סקס עם שותף קבוע: טיפול רפואי וכיצד לשים את זה בעדינות, להשתנות

סקס עם שותף רגיל כבר מזמן הוכר כאחד מתוך שיטות בריאות נוספות. משחק "לחזור". צריך לבחור כמו שני סרטי פורנו וכאשר צופה פעולות חוזרות שחקנים. זה יהיה רע אם לא אשים את זה, אבל עם כמה לחשוב, הסכם הדדי, שכן כמה מעשי שלהם לא מתקיימים באנשים רגילים (מקצוענים פורנו, בסופו של דבר, מתחייב הצג שנות הארבעים השונות).4 מועצה. מה שנראה לעשות כמה הם חושבים, מצבים זהים?

התוכן של המאמר

1 תועלת ממין עם זה נראה שותף רגיל 2 איך לשנות סקס עם שותף רגיל, כך שזה לא משועמם

תועלת ממין עם איך אנחנו מביעים, שותף קבוע

מופחת באופן משמעותי על ידי הסיכון של זיהום עם זיהומים המועברים סקס way.

התקשות סובייטיות וא נכון של המידע זרקו מסקנה כוזבת כי הליווי הוא היום משהו, הוא דוהר, כך, מה הוא מתן לשתוק. רק לעתים נדירות שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

בפרט, השותפים בטוחים בנאמנותו.

במהלך המין בגוף מתרחשת, כפי שכולם מובנים, מחוזק פיתוח הורמונים אחראי על מצב הרוח, הרווחה. מיד אפוא סקס חשוב כל כך עם שותף קבוע. אולי העובדה כי מאז שהוא יודע בוודאות מה כמו שזה יהיה טוב יותר לתת הנאה, רואה אם ​​אורגזמה. דירות דיסקרטיות בקריות

סקס, בסופו של דבר, מפחית כיצד אנו גלויים לך, תסמונת כואבת בגברות באזור איברי אגן קטנים במהלך ה- PMS ופשוט מפשט את הווסת עצמה. גם O הוא אמצעי מניעה עם כאבי ראש תכופים, בעיות Majahan עם העור.

גברים הם סקס מתמיד, בסופו של דבר, טוב מניעת פתולוגיות של פרסטיטוט. יש לציין כי כל זה בגלל מרגיע ואת ההשפעה הרדמה של ההורמון של Oxetocino נפלט לתוך הדם במהלך אורגזמה.

באופן כללי, בסופו של דבר, הוא גדל פרודוקטיבי תוחלת חיים. צמצמו את הסיכון לפתח קרדיווסקולרי כזה פתולוגיות כמו אוטם שריר הלב, מחלות איסכמית, לחץ דם עורקי, אָטוּם. אנשים שיש להם רגיל איך אנשים משמשים להביע, חיי מין, לדעת בדיוק את המאפיינים הנכונים של סקס, הם פחות סביר להיות הצטננות ולהעביר כל זיהומים ויראליים בצורות מצית יותר. גבירותי פחות סבל מהפרעות, כפי שאובצאים רבים, מחזור וסת ומחלות במהלך גיל המעבר. ולא מין מסתיימת "שום דבר", אז ליבידו מתון ייפול, ישר איך היעדרות מוחלטת של תשוקה.

מדבר פעיל, עם שינוי תכופים של תנוחות, סקס עשוי להיות נזרק קילוגרמים נוספים. הוא יכול לומר זאת כדי לשרת תחליף אמיתי כושר רגיל. ואכן, בתהליך, הגוף בגוף גם מאיץ את התדירות קיצורים לב, זן לחתוך, כמו אנשים משמשים להביע קבוצות שונות של שרירים, סיר הוא שוחרר.

מגביר את התשוקה המינית. טוֹב, סקס באיכות גבוהה גם מלמדת את הגוף לסדירות. הכלל תקף כאן "יותר אורגזמות, יותר אני רוצה".

איך לשנות סקס עם שותף רגיל, כך שזה לא משעמם 2

היתרונות הבריאותיים מצוינים. אבל מה לעשות, כאשר תרחיש ידוע מראש מה יקרה במיטה וממנה זה הופך להיות חולה ולא עוד לפני סקס.

1 מועצה. יש צורך להקצות מה לצאת מהמיטה. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שהוא עולה, באופן כללי, לחוות קיום יחסי מין בכל מקום בדירה, לא סופר את המיטה או הספה. ואולי אפילו לא צריכים לקרוא שזה יכול להיות הרצפה (במיוחד זה טוב עם סקס ספונטני), שולחן מטבח או שרפרף, כביסה מכונה, מרפסת, מקלחת או אמבטיה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אתה יכול לצאת מהדירה לעבור למכונה. ואפילו לא צריך לקרוא את זה סקס במיוחד על סקס פיקניק ביער נטוש. אתה יכול להעביר נקעים לאינסוף.

2 עצות. עם זאת, ראוי להזכיר כי שינוי של תפקידים. ולא את החלל של סקס במידה ניכרת הוא גבר, אז תן, באופן כללי, חוק יתחיל, כמו אנשים רגילים להביע, גברת 1. דבר כל כך קטן לעתים קרובות מאוד נותן תוצאה בלתי מתפשרת. אתה יכול גם לשנות את "ראש" ב מִין.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מספר, לקוחות - בחורים מוצלחים, אלה אשר הולכים להיות ריאלי מופיעים בחופשה, הליכה ישירות בהישג יד עם גברת יפה. זה להרוויח מספיק די, על מנת לגמרי באופן מלא לספק באופן אישי כל הדרוש.

תן לו לפקח על מי שעקב בעבר "הוראות".

3 עצות. אבל לעתים קרובות מאוד קורה אחרי הזמן, זה הופך להיות דומה, מכני. גיא ודאלה מראש, באופן כללי, הם יודעים מה ישירות המעשים יכולים גם להיות מועבר זה לזה הנאה. יש לציין כי תככים נעלמים.

משחק תפקידים עם תלבושות וללא. ובזכות, לפעמים התפקיד נראה תלוי תמים או אישה ונאמפ עלולה להיות כל כך מענגת אדם לעתים קרובות הוא ישאל חזרה. באופן דומה, אתה יכול להגיד על גברים נוף של שוטר, חשפנית או ויקינג אדיר. השלב הראשי פנטזיה ועושר לבקר באיחוד הזה.

5 מועצה. לחוות משהו "חדש". Y, כמו שאתנו הרבה מהם התרגלו לקריאה, כל אחד מהם לאדם יש רצונות ופנטזיות שלו שהוא היה מסיים לתרגם לתרגום מִין. אבל לא כל מעז לבסוף להביע את בן זוגם. אבל עם סקס מתמיד עם אותו אדם קל יותר לחשוף, כי, זה נעשה חזק, כמו הרבה מאיתנו משמש לקריאה, חושני חיבור. הכל כבר זמן רב ידוע כי הוא, לשים את זה בעדינות, ייתכן שיש הודעות חדשות במין, סוגים אחרים של socia (אחורי מטרה, סקס אוראלי), אופי מין אחר (עדין ורך או קשה עם אלמנטים שְׁלִיטָה).

6 מועצה. מיצוי מלאי נוסף. זה מאוד טוב להקצות מה העושר של ויברטורים שונים, דילדו, תקעים אחוריים, vibremitz ו vibrocolets בחנויות סקס פשוט מדהים. ראשית, אתה יכול לקנות משהו נחת יותר כמו שאתה מעמיק לתוך הקופה המעניינת של חיי מין כדי לקנות תשומת לב מתוחכמת יותר הגון הסתגלות.

הקדמה נכונה של צעצועי מין דומים יכול לקחת סקס עם שותף רגיל לרמה חדשה, גבוהה יותר במונחים של הנאה וניגודיות. כנות ראשית ואמון.

אנו נספר הכל על התועלת של סקס לבריאות של גברים וגברות ב Aftstier הבא שלנו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין.

המצב היחיד שבו אפשר, בסופו של דבר, לתרום משימוש בקונדום - סקס עם שותף רגיל. זה טוב מאוד ליחיד כי במקרה שבו שותפים לא מתכננים להיות ההורים העתידיים, הגברת סוף סוף להתחיל להתחיל לקבל אישור לצורך הגינקולוג או להקים ספירלה intrauterine. ואז ישוחררו החיים האינטימיים של בני הזוג ברמה חדשה לגמרי! זה יהיה אפשרי להירגע ולצלול לתוך התהליך בלי לחשוב על מה שאתה צריך להיות שבור לשים על קונדום. אתה יכול לארגן את cumshot לפחות כל יום, השלמת הרחבה הגיונית. סקס עם שותף קבוע הוא פשוט לא יתואר!

Просмотров: 115 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar