search
menu
person

NEWS AND UDATES


האם אי פעם סירבת מציצה? מעז להניח שזה נשמע אפילו מצחיק. איזה טיפש יוותר תענוג כזה? אם לפחות פעם אחת סירבה לו, להיות בטוח, 99% גברים היו זורקים לך נעלי התעמלות. באופן עקרוני, זוהי עובדה ידועה לנשום snearly למין אוראלי.

התוכן של המאמר נערות ליווי בהרצליה

1 סיבה אמיתית לסירובם של לסקות בעל פה 2 מדענים דעת 3 אומר סטטיסטיקה 4 איך לעשות?

עם זאת, נשים סירבו לעתים קרובות חיבה אוראלית, גם כאשר גבר עצמו מתענג על תשוקה תענוג. זה נראה מוזר מספיק, כי נשים רבות לא מרגישים בנרתיק אורגזמה, והגירוי של שפת הדגדגן יכול לספק הנאה חסרת תקדים. עם זאת, זהו הסבר מדעי שלא יהיה נעים מאוד גברים.

הסיבה האמיתית לסירוב של אוראלי LASCII

... Читать дальше »

Просмотров: 521 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

כמנהל, כפי שכולם אמרו, השוואה מינית בין השותפים? יכול לאהוב להתגבר על כל דבר בעולם? אנו מבינים יחד עם אנשי מקצוע.

התוכן של המאמר

1 שלטים כמו אנשים משמשים להביע שאתה לא תואם 2 מומחה WorldView

סימנים שאינך עולה בקנה אחד

תחשוב שיש לך שותף "רק תקופת חמורה" כי "הכל נוצר איכשהו"? ובכן, אולי האמת היא בצד שלך, אבל בואו לבלות ניסיון. שים לב שאתה קורא מקרוב את הנקודות הבאות.

איך בדיוק הם מתארים את המצב במיטה שלך?

סקס כזה חשוב עבור כמה באים לידי ביטוי, 1

אם עבור 1 יחסי מין הוא קצת אם זה לא החלק החשוב ביותר של היחסים, ואחר חושב כי קרבה פיזית היא משהו משני, צרות לא נמנעו.

עמידות סובייטית ופגמים מידע זרועו את המסקנה השגויה כי ליווי הוא משהו היום, עם בושה, כך, עובדה כזו חייבת להיות שותקת. אבל כאן כמה יחידות יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין כלום עם זנות.

אולי אתה יודע לראשונה שיש לך דמויות סקסיות שונות, אבל גם החלי ... Читать дальше »
Просмотров: 3163 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 12.06.2022 | Комментарии (0)

אורגזמות מרובות קשורות לבסוף עם הנאה של הנשים, כפי שהוא נהדר כי בנות לסיים כמה פעמים שום דבר הרבה יותר קשה. אבל גברים לא צריכים להיות נסער, כי המומחים כבר חישבו כמה שיטות לא רק כדי להאריך סוף סוף את האורגזמה, ואפילו להגזים אותו. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אנו מבינים איך להשיג.

התוכן של המאמר

1 איך לשים את זה בעדינות, בהצטיינות כמה פעמים? 2 אורגזמה מגירוי הערמונית 3 קבוע, בסופו של דבר, טיפ: בדוק את רמת הטסטוסטרון שלך

איך בהצטיינות כמה פעמים? אני

אורגזמה במודעות הרגילה למילה זו היא בהחלט מלווה בשפיכה, אבל למעשה, הקיצוניות היא לא חלק מהאורגזמה. אורגזמה עצמה היא מדינה במשך 2-7 שניות לפני שפיכה, כאשר הרגישות הציבורית של הגוף גדל, הנשימה מוקפת ובפין נובעים כמו רבים מתבטאים, רגשות מיוחדים.

מצב זה יכול להיות מנוסה כמה פעמים. ואת אה, רק אדם שפוגע, בגוף, בסופו של דבר, מצב ההתאוששות והשחזור הושק. בשלב זה, המוח אפילו לא רואה כל אחד מאיתנו כמה מאיתנו משמש ל ... Читать дальше »

Просмотров: 295 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 04.06.2022 | Комментарии (0)

אנשים, ולכן להחזיק גם פרו וגם ליקויים. בתאריך עם גבר אישה מנסה להראות את עצמם מן הצד הטוב ביותר, בפרט, אם אנחנו מדברים על פגישה עם איך אנחנו רגילים לדבר, חסות אפשרית. למעשה, הכל חייב להיות בהחלט, רק כדי שתוכל לסמוך על המשך היחסים.

תארו לעצמכם את המצב, נפגשת עם אפשרי של הפטרון נראה, לשים את זה מתון, הייתי מרוצה כולם, זה היה, COC כל הזמן לדבר, חמוד, כפי שכולם יודעים, loquacy, אבל הדבר הלא נכון אני לא התקשר בחזרה. מה יכול לגרום? יש דברים שבהם הבנות לא חושבות אפילו, אבל אני יכול להיות, להסיט את הזיכרונות בשבילך ומאה אחוז לאכזב אדם, ואפילו לגרום לאהוב. רק לא להגיד את זה בגלל התלמיד והמגע. התוכן עומד בסופו של דבר, כדי לברר אילו נציגים של רצפות רבות עוצמה לעשות הרבה תשומת לב.

אחד.סנדִיוּת

בתיאום, הגברת מחויבת להיראות מושלמת. אין שיער פריחה, meycapa משומן לא נותן לאלוהים לציפורן. הזיכרונות הראשונים ... Читать дальше »

Просмотров: 109 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 22.04.2022 | Комментарии (0)

אשר אמר כי הומור ארוטיקה לא יכול להיות מחובר באחד סרט צילום? אחרי הכל, סקס הוא לפלרטט ומשחק, וכל ילד יודע כי המשחקים הם מצחיק. אספנו לך מדגם של קומדיות עם אלמנטים ארוטיים - זה מצחיק, זה הלך, ואתה בטח אוהב את זה.

התוכן של המאמר

1 30 קומדיות ארוטיות

30 קומדיות ארוטיות

דרמה: "אפוך יפה" (2019, צרפת)

צייר מקצועי ויקטור חווה קשיים יחסים עם בן זוג. הכל לעתים קרובות הוא זוכר את הזמן שבו הוא נפגש הגברת המקסימה - אהבת החיים, אך לא הצליחה לשמור את זה.הם היו החברים הכי טובים לפני שהם החליטו להרוויח כספים על ירי סרטים. לאחר אירחה על ידי משחקים יוצאי דופן, לשים על חליפה סקסית וניסוי על המצלמה - הם הופכים מאוד קרוב לחברים.סטודנט סמית חווה רגשות סותרים - הוא בפעם הראשונה מיובשים, בעודם הולכים ל -2 אנשים: לונדון הגומי ואת הבחור הקטנה התורה. על ה הקודש של הקודש של סמית בלם את הגלולה, ובמהומה של ההזמנות של ההרשעה רֶצַח.

מלודרמה: "אהבה מטופשת" זו (2011, ארה"ב)

< ... Читать дальше »

Просмотров: 130 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

סקס עם שותף רגיל כבר מזמן הוכר כאחד מתוך שיטות בריאות נוספות. משחק "לחזור". צריך לבחור כמו שני סרטי פורנו וכאשר צופה פעולות חוזרות שחקנים. זה יהיה רע אם לא אשים את זה, אבל עם כמה לחשוב, הסכם הדדי, שכן כמה מעשי שלהם לא מתקיימים באנשים רגילים (מקצוענים פורנו, בסופו של דבר, מתחייב הצג שנות הארבעים השונות).4 מועצה. מה שנראה לעשות כמה הם חושבים, מצבים זהים?

התוכן של המאמר

1 תועלת ממין עם זה נראה שותף רגיל 2 איך לשנות סקס עם שותף רגיל, כך שזה לא משועמם

תועלת ממין עם איך אנחנו מביעים, שותף קבוע

מופחת באופן משמעותי על ידי הסיכון של זיהום עם זיהומים המועברים סקס way.

התקשות סובייטיות וא נכון של המידע זרקו מסקנה כוזבת כי הליווי הוא היום משהו, הוא דוהר, כך, מה הוא מתן לשתוק. רק לעתים נדירות שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

בפרט, השותפים בטוחים בנאמנותו.

במהלך המין בגוף מתרחשת, ... Читать дальше »

Просмотров: 116 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

סקרן, כמה אנשים מרגשים את המחשבה על התבוננות באנשים אחרים בהם, כפי שאנשים נהגו להביע, סקס נלהב? אולי מישהו מעדיף להיות במרכז העולם בזמן איך רובנו רגילים לדבר סקס? למרות ההעדפות של אנשים, כמעט כולם רוצים סקס שלישיה.

התוכן של המאמר

1 שלישיה סקס 2 הכנה 3 שלישיה - מבחר של אנשים 4 שלישיה - כללים 5 שלישיה - כבוד ו כּוֹחַ

סקס עם כמה שותפים, זה הפך, manitis לא רק עבור חבר 'ה, כן. אבל, בשל העובדה כי, כפי שכולם יודעים, סקס קבוצתי קשורה לפגיעה של כמעט כל טאבו, זה כדי לדבר כמה. אבל אם, למרות זאת, השותפים מרגישים שהם רוצים להשתתף בשלישיות סקס, כפי שאובצאים רבים, לפחות לפחות, הם מבטל את כל הסטריאוטיפים וללכת על זה למרות כל דבר. בשביל זה, זה די פשוט איך להסכים מן השותף על ביטוי דאגות "חמוד, אני מאחל לך שלישיה, איך אתה מסתכל על זה?-.

סקס שלישיה - מאפיינים

מחקרים שנערכו באחד הפורטלים היכרויות, הראה כי לא רק גברים מעריץ חוויות נועזות מיטה.

... Читать дальше »

Просмотров: 137 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

האורגזמה עבור הגברות קשורה למשהו יפה ויופי, עם אחת הזיכרונות שלו, הגוף מגיע מן Soof, כפי שאנו אקספרס, האי. מישהו אפילו פרפר בבטן, זה נעשה להתעורר. אבל לא ממש כמה מן הגברות, בסופו של דבר, יודע שיש איזה סוג של סוגים של אורגזמות והם כולם להמשיך אחרת ולהשתמש חלקים חלקיקים שונים.

התוכן של המאמר

1 מהו אורגזמה הדגדית 2 אורגזמה נרתיקית 3 תכונות כמו שאנחנו רגילים לקרוא, אורגזמה הרחם

סקסולוגיה, אורגזמה ובריאות נקבה קשורות באופן בלתי נפרד מהדרך. אמנות זו יכולה בקלות, בסופו של דבר, ללמד סקסולוג.הכשרה של שרירים אלה יש חשיבות מיוחדת לבריאות הנשים. עם הזמן, השרירים האלה להחליש, אבל נראה שהם מזהירים לא רצונית השתנה, אז זה בלתי אפשרי עבורם, באופן כללי, יצא מן הטון.

מה זה קליטיים אורגזמי

במקרה זה, נוסף גירוי, או תנוחה מיוחדת למין, או גירוי עם האצבעות שלך, או אביזרים אינטימיים מיוחדים.

הדגדגן הוא נהדר מספר כלי הדם וסיומי העצבים, כך ... Читать дальше »

Просмотров: 113 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

עבודה בזמן הפנאי תמיד נמשך בנות. אחרי הכל, לא רק ערבויות רווח גבוה, אשר לא סביר להשוות את עצמם עם השכר בעבודה במשרד, אלא גם די מעניין, קוגניטיבי ושימושי. יתרון עצום של תחומי הפנאי הוא כי בנות יכול לעבוד בזמן הפנאי, לפגוש אישיות מפורסמת גברים עשירים. משרות פנויות של היום הם מאוד, כל אחד מהם יעשה בחורה, יוכלו לשחרר אותו יאפשר לך להרוויח כסף עבור המראה שלך כסף טוב. כבר לא שווה להגביל את עצמנו בהנאות שונות, משכורת בזמן הפנאי מאפשר לך לחיות יפה ולא צריך שום דבר. הדבר העיקרי להחליט על הפנוי הרצוי. אתה יכול לבחור לעבוד: דירות דיסקרטיות במרכז

  • דגמי אינטרנט, תקשורת עם גברים שונים באינטרנט.
  • רקדנים, מראה ריקוד פרטי או צדדים.
  • מעסה בסלון הגברי.
  • היתרונות של פעילויות הפנאי

    לפחות פעם אחת ... Читать дальше »

    Просмотров: 118 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

    כל אישה שרוצה להשיג הצלחה בחיים האלה ולקבל אהבה וכבוד עבור אלה סביב אנשים, חייב קודם ללמוד לאהוב את עצמם. רבים מן הנציגים של סקס יפה מאוד טיפול זה השאלה הזאת, איך לאהוב את עצמם ומה אתה צריך לעשות בשביל זה?

    הערכה עצמית

    אישה זו צריכה להיזכר כי באותו העולם הם מביאים את הגישה שלהם ולקבל את התשובה המתאימה. אם אתה כל הזמן לא מרוצה, מתח ביקורת, מושפלת את עצמך, אז כל זה מגיע מהחיים. ראשית אתה צריך לכבד את עצמך, אהבה ולעשות מה שיש לך, העריך את עצמך. אני מעריך את עצמך בכל דבר ובמערכות יחסים עם חברים, ובמערכת יחסים עם בעלך ויחסים עם קרובי משפחה. כל מה ששלחנו, חזרו אלינו. אוהב את עצמך, לעודד כל רגע של החיים ולראות את עצמך איך החיים יחייכו, ואת הימים שלך יהיה מלא אהבה ואושר.

    גברים גם אוהבים נשים שיודעות להעריך את עצמן ואת כבוד. לעולם אל תנסה להתקשר לרחמים על עצמך, כי אתה לא צריך חטא של אדם, כלומר אהבה וכבוד. חטא ויש מחשבה אמיתית של אהבה. זה לעתים קרובות מאוד ההישג של התוצאות הרצויות לע ... Читать дальше »

    Просмотров: 117 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

    « 1 2 3 4 5 6 7 ... 12 13 »